تغییر در زمان برگزاری مسابقات لیگ طلایی و لیگ امید، حضور داور ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش بازیکده، مسابقات لیگ طلایی و لیگ امید دوومیدانی به دلیل حضور برترین های جوانان و بزرگسالان ایران در تیم های ملی و رقابت های برون مرزی به تعویق افتاد.

تغییر در زمان برگزاری مسابقات لیگ طلایی و لیگ امید، حضور داور ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا

با ما همراه باشید تا با بهترین ارزان تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، با توجه به حضور تعدادی از برترین های دوومیدانی ایران در رقابت های جام کازانف قزاقستان و شرکت تیم ملی دو و میدانی در رقابت های قهرمانی آسیا، مرحله دوم مسابقات لیگ طلایی دو و میدانی ایران روز آدینه 23 تیرماه و مرحله نهایی نیز پس از رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور در استادیوم آفتاب انقلاب تهران برگزار می گردد.

همچنین به دلیل حضور چند نفر از دوومیدانی کاران جوانان کشورمان در تیم ملی دانش آموزی، مرحله نخست مسابقات لیگ امید نیز روز پنج شنبه 15 تیر ماه در استادیوم آفتاب انقلاب تهران پیگیری خواهد شد.

خبر دیگر اینکه کنفدراسیون دوومیدانی آسیا از شهرام شهبازی، استارتر بین المللی کشورمان برای حضور در تیم داوری و استارتری بیست و دومین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی آسیا به صورت رسمی دعوت کرد. وی پیش از این نیز در دوره گذشته (2015 - ووهان چین) به عنوان استارتر مسابقات حضور داشت و تپانچه مسابقه فینال دوی 100 متر را شلیک کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 622

به "تغییر در زمان برگزاری مسابقات لیگ طلایی و لیگ امید، حضور داور ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر در زمان برگزاری مسابقات لیگ طلایی و لیگ امید، حضور داور ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید