توزیع میوه شب عید در میادین با زیر قیمت 13 هزار تومان

به گزارش بازیکده، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: سیب و پرتقال شب عید در میادین با زیر قیمت 13 هزار تومان در اختیار خانواده ها قرار خواهد گرفت.

توزیع میوه شب عید در میادین با زیر قیمت 13 هزار تومان

به گزارش ایسنا، ایوب فصاحت در حاشیه برگزاری پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به مشخص نرخ پایه غرف میادین میوه و تره بار گفت: در سال های قبل بر اساس یک فرمول مشخص شده، نرخ پایه 50 درصدی غرف برای مناقصات و مزایده ها تعریف می شد که البته این موضوع مربوط به غرفه های سودآور بوده است.

وی اضافه کرد: البته هدف سازمان میادین، خدمت رسانی است و به این مقوله توجه ویژه تری را نسبت به درآمدزایی دارد به طوریکه تعدادی از بازار های میادین در نقاط کم برخوردار ایجاد شده است که این موضوع نیز به علت معیشت شهروندان و در راستای خدمت رسانی بهتر به این افراد راه اندازی شده است.

فصاحت با اشاره به اینکه نرخ پایه غرف میادین در سال آینده و حضور در مناقصه و مزایده 65 درصد قیمت سال قبل در نظر گرفته شده است، گفت: به عنوان مثال اگر قیمت یک غرفه، 20 میلیون تومان اجاره داده می شد، رقم پایه برای مزایده سال بعد 13 میلیون تومان در نظر گرفته خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به برنامه ریزی این سازمان در راستای عرضه بهتر، مناسب تر، باکیفیت تر و مقرون به صرفه تر محصولات به شهروندان تهرانی تاکید نمود: ما به این موضوع توجه ویژه ای داریم بعلاوه کیفیت اجناس برای سازمان میادین میوه و تره بار از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به موضوع استانداردسازی عرضه محصولات در میادین میوه و تره بار توضیح داد: این موضوع از روز گذشته در دستور کار قرار گرفته است و فعلا استانداردسازی ما روی حوزه سلامت محصولات خواهد بود.

فصاحت با بیان اینکه محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار علاوه بر کیفیت با 10 تا 40 درصد قیمت پایین تر نسبت به بازار بیرون عرضه می گردد، گفت: بیشترین اختلاف قیمت ما در میادین میوه و تره بار بر روی میوه ها و سبزیجات است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بعلاوه با اشاره به آمادگی میادین میوه و تره بار برای عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب در نوروز 1401 تاکید نمود: یکی از برنامه هایی که در دستور کار قرار گرفته آن است که ما بتوانیم محصولات خود را از نقاط کانون فراوری محصولات تهیه کنیم که بر همین اساس، اخیرا سفری را به استان اردبیل داشته ام و با فراوریکنندگان جلسه ای را برگزار نموده ایم.

وی ادامه داد: تهیه محصولات میادین و میوه از کانون های فراوری یکی از برنامه های سازمان میادین میوه و تره بار خواهد بود و این موضوع نیز به وسیله بهره برداران پیگیری خواهد شد تا بتوانند محصولات باقیمت و باکیفیت مناسب تهیه و در اختیار شهروندان قرار بدهند و این موضوع نیز سبب تعادل بازار کشور خواهد شد.

فصاحت با بیان اینکه ما با هیچ دستگاه، مجموعه و اشخاص و تشکیلاتی سر عرضه مناسب و باکیفیت میوه و محصولات مربوطه معامله نخواهیم کرد، گفت: سیب و پرتقال شب عید در میادین میوه و تره بار با زیر قیمت 13 هزار تومان با کیفیت مناسب در اختیار خانواده ها قرار خواهد گرفت.

منبع: فرارو
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1999

به "توزیع میوه شب عید در میادین با زیر قیمت 13 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع میوه شب عید در میادین با زیر قیمت 13 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید