تولد نوزاد عجول در آمبولانس

به گزارش بازیکده، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه از تولد یک نوزاد در آمبولانس خبر داد.

تولد نوزاد عجول در آمبولانس

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از اراک، سرپرست این مرکز ضمن اعلام خبر فوق گفت: بعدازظهر امروز؛ تیم عملیاتی اورژانس نوبران از طرف مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه به یک مورد اورژانس زنان و زایمان در مرکز جامع سلامت شبانه روزی نوبران اعزام می شود.

بهرام صیدی اضافه کرد: خانم بارداری که از اتباع افغان بوده و در موعد زایمان هم قرار داشته؛ به این مرکز مراجعه می نماید که دستور اعزام به مرکز درمانی تخصصی در ساوه را داشته است.

او ادامه داد: تیم عملیاتی اورژانس نوبران به همراه مامای مرکز درمانی؛ این مادر باردار را تحت پایش مداوم و مراقبت های لازم؛ پیش از زایمان سریعا به ساوه منتقل می کنند؛ اما در حین جهت نوزاد عجول قبل از رسیدن به مرکز درمانی در داخل آمبولانس از طریق ماما و با کمک تکنسین های اورژانس اولین نگاه را به زندگی می گشاید.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی ساوه اضافه کرد: این مادر و نوزاد در صحت و سلامت کامل جهت تکمیل مراقبت های بعد از زایمان به کادر درمانی زایشگاه شهدای 17 شهریور ساوه تحویل داده شدند.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1704

به "تولد نوزاد عجول در آمبولانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولد نوزاد عجول در آمبولانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید