جزیره عروسک های مکزیک، جزیره ترسناک روح سرگردان!

به گزارش بازیکده، عاشقان هیجان و دوستداران ترس، آیا جرات رفتن به جزیره عروسک های مکزیکی را دارید؟ در بسیاری از فیلم های ترسناک، شخصیت های عروسک های قدیمی و خراب شده، نقش اصلی را دارند. در جزیره عروسک های مکزیک، گمان می کنید که در میان جنگلی راز آلود همراه با تعداد بسیاری از همان شخصیت های زنده عروسکی، روبرو شده اید. عروسک هایی که از درختان به طرز وحشتناکی، حلق آویز شده اند، امروزه یکی از ترسناکترین جاذبه های گردشگری جهان را در مکزیک تشکیل داده اند. راز جزیره عروسک های مکزیک چیست؟

جزیره عروسک های مکزیک، جزیره ترسناک روح سرگردان!

جزیره عروسک های مکزیک چگونه ساخته شد؟

بر اساس یک افسانه قدیمی، گفته می شود که دختر بچه ای در آب های جزیره این منطقه، غرق می شود. جسد این دختر بچه فقیر توسط دان خولیان که مردی ساکن جنگل بود، پیدا می شود. دان خولیان که از خانواده خود دور بوده است و در جنگل به تنهایی، زندگی می کرده است، با پیدا کردن عروسک این دختر بچه، در همان نزدیکی، به احترام آن، عروسکش را که خاکی و تکه پاره شده بود، به درخت آویزان می کند. از آن پس روح دختر بچه در آن عروسک رسوخ می کند. خولیان نیز برای آرامش بیشتر وی، تعداد عروسک های بیشتری را به درخت آویزان می کند. این افسانه ای است که سال های سال در میان مردم مکزیک رواج پیدا کرده است. با این حال، بسیاری معتقدند که این داستان، از ذهن خولیان برآمده و اساسا، هیچ دختر بچه ای در آب های آن منطقه، غرق نشده است.

برخی نیز می گویند خولیان برای فرار از تنهایی خویش، اقدام به جمع آوری این عروسک ها در این منطقه کرده است. هر چند که ظاهر عروسک ها بسیار ترسناک است و هر بیننده ای، با تماشای آن ها، حتی در طول روز هم شوکه می شود اما این عروسک های ناقص و ترسناک، دلیلی بر وجود روح سرگردان در این منطقه نیست. افرادی که اهل هیجان اند، دوست دارند از این جاذبه ترسناک، در دل شب، دیدن کنند. فقط کافی است که صدای زوزه باد، با تکان خوردن عروسک هایی که چشم، دست و یا پا ندارند، تلفیق شود. بی شک، این جاذبه ترسناک، برای افراد خاصی، قابل دیدن است.

روح سرگردان یا عروسک های بی جان؟

بسیاری از افرادی که با قایق از این جزیره ترسناک عبور می کنند، ادعا کرده اند که تصاویر حرف زدن عروسک ها با یکدیگر را دیده اند. حتی بسیاری از آن ها باز و بسته شدن چشم عروسک ها را با قطعیت دیده اند. با این حال، همه این ها، ممکن است از توهمات ترسناکی باشد که سراغشان آمده است. کسی چه می داند؟ روح سرگردان یا عروسک های بی جان؟ کدام درست است؟

مرگ خولیان در محل پیدا کردن جسد دختر بچه

نکته جالب توجه درباره جزیره عروسک های مکزیک، این است که خولیان بعد از 50 سال جمع آوری عروسک ها، در سال 2001 دقیقا در همان مکانی که سال ها پیش گفته بود جسد دختربچه را پیدا کرده، غرق شد و از آن پس، جاذبه ترسناک جزیره عروسک ها، ایجاد شد. درواقع پیش از این، تماشای این مکان، آن قدرها هم، جذاب نبود اما با فوت خولیان، توجه سراسر دنیا به این جاذبه گردشگری، جلب شد. صدها عروسک ترسناک که در طی این 50 سال، به درختان حلق آویز شده اند، این باور را در بسیاری از مردمان این محله ایجاد کرده است که این عروسک ها روح دارند و نباید آن ها را از بین برد. به همین دلیل بود که بعد از مرگ خولیان، کسی جرات نکرد تا عروسک ها را از درختان پایین آورد.

عروسک ها از ابتدا ترسناک بوده اند؟

زمانی که دان خولیان عروسک ها را جمع آوری می کرد، توجهی به ظاهر آن ها نداشت. برای وی مهم نبود که عروسک ها چشم، دست و یا حتی سر نداشته باشند. اگر عروسکی هم سالم بود، بعد از مدتی، در جنگل، بعد از وزش باد و باران، کثیف و ترسناک می شد. نور آفتاب، لکه هایی روی عروسک ها ایجاد کرده است که ظاهر آن ها را به شدت ترسناک کرده است. تماشای عروسک های حلق آویز شده سالم و زیبا هم بر روی درختانی که مدام با وزش باد تکان می خورند، به تنهایی ترسناک است چه برسد به عروسک هایی که موهای بهم ریخته و ظاهری ترسناک دارند.

تورهای گردشگری جزیره عروسک های مکزیک

بسیاری از افرادی که با تورهای گردشگری به جزیره عروسک های مکزیک می فرایند، معمولا از ترس گریه می کنند و یا با چشمان بسته، از این جهت عبور می کنند. برخی دیگر که در همان لحظه نمی ترسند، شب ها دچار کابوس می شوند. حتی ممکن است توهم عروسک های زنده، تا چند ماه، همراهشان باشد. این که این جزیره بر اثر توهم خولیان به وجود آمده و یا داستان واقعی دخترک مرده، پشت پرده آن است، تنها با رفتن به دل این جزیره مشخص می شود.

منبع: سفرمی
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 844

به "جزیره عروسک های مکزیک، جزیره ترسناک روح سرگردان!" امتیاز دهید

1 کاربر به "جزیره عروسک های مکزیک، جزیره ترسناک روح سرگردان!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره عروسک های مکزیک، جزیره ترسناک روح سرگردان!"

1 دیدگاه

Mobin 31 اردیبهشت 1399

سلام دوس دارم حتما اونجارو از نزدیک ببینم.

پاسخ به Mobin
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید