حضور پررنگ کرجی ها در نمایشگاه بین المللی گردشگری

به گزارش بازیکده، معاون شهردار کرج گفت: شهر کرج برای اولین بار در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی شرکت نموده است.

حضور پررنگ کرجی ها در نمایشگاه بین المللی گردشگری

از سفر با لحظه آخری سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

علیرضا رحیمی، معاون شهردار کرج و رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: شهر کرج برای اولین بار بصورت جامع در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی شرکت خواهد نمود.

او اضافه نمود: در این نمایشگاه که از 23 الی 27 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می گردد، از مهمترین اقدامات سازمان فرهنگی شهرداری کرج از جمله نرم افزار جامع گردشگری شهر کرج و اقدامات زیربنایی انجام شده رونمایی می گردد.

رحیمی گفت: نرم افزار کاوینو عنوان برنامه ای است که باتوجه به پتانسیل های خوب شهر، به عنوان طرح جامع گردشگری شهرداری این شهر به زودی در اختیار عموم شهروندان قرار می گیرد.

او در ادامه اضافه نمود: از دیگر نکات حائز اهمیت، انتخاب عنوان کرج 99 برای این شهر بوده که به همین منظور طرح ویژه ای جهت استقبال از میهمانان دیگر شهر ها در نوروز سال 99 برنامه ریزی شده و با توجه به شروع جشنواره لاله های کرج و استقبال بی نظیر مردم از این رویدادها، جزئیات اقدامات مورد نظر در افتتاحیه نمایشگاه اطلاع رسانی می گردد.

رحیمی گفت: اتوبوس رو باز گردشگری از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده توسط سازمان فرهنگی است.

د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 616

به "حضور پررنگ کرجی ها در نمایشگاه بین المللی گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پررنگ کرجی ها در نمایشگاه بین المللی گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید