خبرنگاران بازدید مجازی از بناهای تاریخی استان کرمان فراهم شد

به گزارش بازیکده، کرمان - خبرنگاران - مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: بازدید از بناهای تاریخی و مناطق گردشگری این استان به وسیله فضای مجازی میسر شده است.

خبرنگاران بازدید مجازی از بناهای تاریخی استان کرمان فراهم شد

فریدون فعالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و کاهش سفرهای نوروزی در این روزهای ماندن مردم در خانه ، لزوم راه اندازی طرح گردشگری مجازی از ضروریات است که خوشبختانه بازدید از بناهای تاریخی و مناطق گردشگری این استان به وسیله رسانه ها و فضای مجازی میسر شده است.

وی با اشاره به اینکه گردشگری مجازی در شناساندن قابلیت های تاریخی و گردشگری استان کرمان یاری زیادی می نماید گفت: این ظرفیت های گردشگری به صورت نماهنگ در فضای مجازی پخش می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان توضیح داد: بازدید مجازی از بناهای تاریخی استان کرمان فراهم شده است امیدواریم مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا بتوانند از فرصت بوجود آمده در محیط خانه استفاده نمایند و به وسیله فضای مجازی آثار تاریخی، فرهنگی و گردشگری کشور ایران را مورد بازدید قرار دهند.

وی اظهار داشت: مردم با مراجعه به پیج اینستاگرامی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان به آدر Kerman-cthh،می توانند با مکان های گردشگری و تاریخی استان کرمان آشنا شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 848

به "خبرنگاران بازدید مجازی از بناهای تاریخی استان کرمان فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازدید مجازی از بناهای تاریخی استان کرمان فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید