خبرنگاران کنترل محورهای ارتباطی شهرستان لردگان تشدید می گردد

به گزارش بازیکده، شهرکرد- خبرنگاران- فرماندار لردگان از افزایش و تشدید کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان لردگان و خانمیرزا از روز شنبه اطلاع داد.

خبرنگاران کنترل محورهای ارتباطی شهرستان لردگان تشدید می گردد

ملک محمد قربانپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و قرار داشتن شهرستان لردگان در محور ترانزیت جنوب به مرکز کشور اضافه نمود: این امر باعث وجود عبور و مرور خودروهای پلاک های استان های دیگر در محورهای مواصلاتی این شهرستان است.

وی گفت: طرح کنترل محورهای مواصلاتی و جلوگیری از ورود خودرو و مسافران خارج از استان و شهرستان به داخل شهر و روستایی این شهرستان از روز دوم فروردین در راستای افزایش سطح سلامت و مقابله با شیوع این ویروس در دست اجراست.

به گفته وی،هم اکنون 10 پایگاه غربالگری بیماری حاد تنفسی(کرونا) در مبادی ورودی شهرستان مستقر است ،که از ورود افراد مشکوک به کرونا به داخل شهر جلوگیری می نمایند.

وی، با اشاره به مهمان نوازی مردم شهرستان و وجود طبیعت زیبا در این منطقه اضافه نمود: از هرگونه پذیرش میهمان و مسافر در اماکن گردشگری و تفریحی و همچنین مناطق گردشگری شهرستان ممانعت می گردد.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، تا به امروز 66 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این استان شناسایی شده است که از این تعداد تا به امروز 9 نفر جان خود را از دست داده و 47 نفر بهبود یافته اند.

ویروس جدید کرونا کووید 19 نام دارد، این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای دنیا سرایت نموده است و سازمان بهداشت دنیای را بر آن داشت تا در خصوص بهداشت دنیای؛ شرایط فوق العاده اعلام کند.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و لغو سفرهای غیرضروری و اجتماعات، نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می نمایند.

شهرستان لردگان در 180 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 834

به "خبرنگاران کنترل محورهای ارتباطی شهرستان لردگان تشدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کنترل محورهای ارتباطی شهرستان لردگان تشدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید