خبر خوب درباره حسن یزدانی و کاروان ایران

به گزارش بازیکده، تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از حضور در رقابت های قهرمانی دنیا 2023 که از 25 شهریور در بلگراد صربستان برگزار می گردد، با ترکیب اصلی از صربستان راهی چین خواهد شد تا در بازی های آسیایی به میدان برود. با توجه به اهمیت نتایج کشتی برای ورزش ایران در بازی های آسیایی، چهره های مطرح کشتی ایران در این رویداد به مصاف رقبایشان می روند.

خبر خوب درباره حسن یزدانی و کاروان ایران

حضور رحمان عموزاد، حسن یزدانی و امیرحسین زارع 3 چهره شاخص کشتی ایران در بازی های آسیایی قطعی است و این 3 کشتی گیر ازصربستان راهی چین خواهند شد.

کامران قاسمپور دارنده 2 مدال طلای دنیا نیز که با رفع شدن مصدومیتش در وزن 92 کیلوگرم رقابت های قهرمانی دنیا به میدان می رود، در صورتیکه در بلگراد دچار مشکل خاصی نشود، گزینه اصلی ایران برای حضور در وزن 97 کیلوگرم بازی های آسیایی خواهد بود. ضمن اینکه این مسابقات محکی برای حضور قاسمپور در وزن 97 کیلوگرم المپیک است.

یونس امامی نیز که قرار است نماینده وزن 74 کیلوگرم ایران در رقابت های قهرمانی دنیا باشد، در صورت عملکرد خوب در این مسابقات، گزینه اصلی برای شرکت در بازی های آسیایی خواهد بود، در غیر اینصورت محمدصادق فیروزپور و عرفان الهی گزینه های بعدی جانشینی امامی خواهند بود.

بعلاوه علیرضا سرلک قرار است نماینده سبک وزن ایران در بازی های آسیایی چین باشد. وی از تهران راهی این مسابقات خواهد شد.

پاداش پای سکو به مدال آوران طلا، نقره و برنز در بازی های آسیایی به ترتیب 15، 6 و 3 هزار دلار خواهد بود و علاوه بر آن وزارت ورزش نیز پاداش ویژه ای برای مدال آوران این رویداد خواهد داشت که هنوز مبلغ دقیق آن تعیین نشده است.

منبع: فرارو
انتشار: 18 مرداد 1402 بروزرسانی: 18 مرداد 1402 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2225

به "خبر خوب درباره حسن یزدانی و کاروان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوب درباره حسن یزدانی و کاروان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید