دستور تخلیه اطراف محل برگزاری مراسم اسکار به بی خانمان های لس آنجلس

به گزارش بازیکده، رسانه های آمریکایی گزارش دادند که پلیس لس آنجلس به بی خانمان های این شهر که در نزدیکی محل برگزاری مراسم اسکار ساکن هستند دستور داده فورا بساط خود را از این محل جمع نمایند تا وجهه مراسم پر زرق و برق اسکار خراب نشود.

دستور تخلیه اطراف محل برگزاری مراسم اسکار به بی خانمان های لس آنجلس

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقامات و پلیس لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا به بیخانمان های ساکن در اطراف محل برگزاری آموزشگاه سینمایی اسکار دستور داده اند که فورا منطقه را تخلیه نمایند و بساط خود را در اطراف ایستگاه قطار اتحادیه در مرکز شهر لس آنجلس (محل برگزاری مراسم) جمع نمایند تا وجهه مراسم پر زرق و برق اسکار خراب نگردد!

براساس گزارش دیلی میل، مراسم جوایز اسکار قرار است یک شنبه شب به وقت محلی در نزدیکی یک ایستگاه قطار در لس آنجلس برگزار گردد که اطراف آن محل تجمع بی خانمانها است.

یکی از این بی خانمانها به شبکه فاکس 11 گفته است که پلیس آنها مجبور نموده این محله که یک ایستگاه تاریخی در آن واقع شده است را تخلیه نمایند.

یک بی خانمان دیگر نیز با تایید این موضوع گفته، به ما گفته شده بود تا ساعت 6 عصر روز آدینه فرصت داریم این منطقه را تخلیه کنیم وگرنه تمام اسباب و وسایلمان را جمع نموده و از آنجا خواهند برد.

گفته میگردد که شهر لس آنجلس حدود 91 هزار بی خانمان دارد که بیشتر آنها در چادرهایی در مرکز این شهر ثروتمند آمریکا زندگی می نمایند.

نود و سومین مراسم جوایز اسکار قرار است یک شنبه شب به وقت محلی در ایستگاه اتحادیه در لس آنجلس برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1552

به "دستور تخلیه اطراف محل برگزاری مراسم اسکار به بی خانمان های لس آنجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور تخلیه اطراف محل برگزاری مراسم اسکار به بی خانمان های لس آنجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید