مهاجری: پرسپولیس نه خسته است و نه بی روحیه، بحث فروش امتیاز ماشین سازی مطرح نیست

به گزارش بازیکده، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز معتقد است که پرسپولیس با وجود فشردگی مسابقات، تیم خسته ای نیست و آنها بازی سختی برابر صدرنشین لیگ برتر خواهند داشت.

مهاجری: پرسپولیس نه خسته است و نه بی روحیه، بحث فروش امتیاز ماشین سازی مطرح نیست

محمدرضا مهاجری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت ماشین سازی بعد از شکست برابر سپاهان گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و خودمان را برای بازی با پرسپولیس آماده می کنیم. در بازی با سپاهان با وجود اینکه می توانستیم از حریف پرقدرت مان امتیاز بگیریم، شکست خوردیم. در این بازی چند فرصت خیلی خوب را از دست دادیم و وقتی تیمی گل نمی زند طبیعی است که از این موضوع متضرر گردد. با این حال بازیکنان ما در این بازی کوشش کردند و از عملکرد آنها رضایت دارم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به دیدار شنبه آینده تیمش برابر پرسپولیس در هفته بیست ونهم لیگ برتر مطرح نمود: در چند هفته اخیر بازی های سنگینی را برابر مدعیان قهرمانی از جمله استقلال و سپاهان انجام دادیم و حالا باید مقابل پرسپولیس قرار بگیریم. طبیعتاً این یک بازی سخت برای ماشین سازی محسوب خواهد شد. پرسپولیس برای قهرمان شدن برد می خواهد و بازی در استادیوم آزادی برابر طرفداران این تیم سخت است. با تمامی این سختی ها، ما هم می خواهیم در استادیوم آزادی امتیاز بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که خستگی پرسپولیس و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، کار ماشین سازی را در این بازی آسان تر نمی کند؟، توضیح داد: من چنین چیزی را قبول ندارم. پرسپولیس نه خسته است و نه بی روحیه و همان طور که گفتم بازی سختی داریم. پرسپولیس تیم پرمهره ای است و بازیکنان این تیم چند سال است که با چنین شرایطی خودشان را هماهنگ نموده اند. آنها برای قهرمان شدن به سه امتیاز آخرین بازی خانگی شان احتیاج دارند، ولی ما هم کوشش می کنیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم.

مهاجری در رابطه با اینکه کدام تیم در این فصل قهرمان خواهد شد، گفت: نمی توانم پیش بینی خاصی انجام دهم. امیدوارم در نهایت تیمی قهرمان گردد که شایستگی اش را دارد.

وی در واکنش به شایعات چند هفته اخیر مبنی بر اینکه قرار است مالک ماشین سازی امتیاز این باشگاه را بفروشد، مطرح نمود: به عنوان سرمربی فقط باید وظایف خودم را انجام دهم. تمرکز ما روی دو بازی پایانی است و اطلاعی هم از این مسائل ندارم. با این حال با آقای زنوزی قبلاً صحبت کردم و باید بگویم بحث فروش امتیاز تیم مطرح نیست. حتی طبق برنامه قبلی قرار است ماشین سازی با یک تیم خوب در فصل آینده حاضر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 149

به "مهاجری: پرسپولیس نه خسته است و نه بی روحیه، بحث فروش امتیاز ماشین سازی مطرح نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: پرسپولیس نه خسته است و نه بی روحیه، بحث فروش امتیاز ماشین سازی مطرح نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید