راه اندازی کمیسیون سرمایه گذاری گردشگری در خانه صنعت خراسان رضوی

به گزارش بازیکده، سرپرست معاونت سرمایه گذاری خراسان رضوی گفت: کمیسیون سرمایه گذاری گردشگری و صنایع دستی در خانه صنعت و معدن استان خراسان رضوی راه اندازی می گردد.

راه اندازی کمیسیون سرمایه گذاری گردشگری در خانه صنعت خراسان رضوی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، احمد دیناری سرپرست معاونت سرمایه گذاری این اداره کل امروز 22 آبان ماه در این باره گفت: در جلسه ای که با اعضای خانه صنعت و معدن استان داشتیم این تصمیم گرفته شد.

وی با بیان این که بیش از 6 هزار نفر از مالکان و سهامداران و سرمایه گذاران استان عضو خانه صنعت و معدن خراسان رضوی هستند، اضافه نمود: بعضی از آن ها در پروژه های سرمایه گذاری گردشگری به ویژه در حوزه واحدهای اقامتی برای تامین تجهیزات و امکانات مورد احتیاج خود به ناچار باید به سراغ واسطه های مختلف و متعدد رفته و مجبور به پرداخت هزینه های گزاف می شوند.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ادامه داد: یکی از ماموریت های اصلی این کمیسیون برقراری ارتباط مستقیم بین فراوریکنندگان و پروژه های سرمایه گذاری گردشگری و صنایع دستی خواهد بود تا با توجه به رویکرد اصلی این کمیسیون شاهد توسعه فراوری و کارآفرینی در عرصه پروژه های گردشگری و منابع اصلی تامین کنندگان خدمات آنها باشیم.

دیناری اضافه نمود: جلسات کارشناسی مختلفی در این خصوص برگزار و محورهای اصلی فعالیت کمیسیون در ذیل خانه صنعت و معدن استان مشخص و با رویکرد حمایتی و توسعه فراوری و کارآفرینی و اشتغال به کار خود ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 42

به "راه اندازی کمیسیون سرمایه گذاری گردشگری در خانه صنعت خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کمیسیون سرمایه گذاری گردشگری در خانه صنعت خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید