رگولاتورهای حریم خصوصی کانادا درباره تیک تاک تحقیق می نمایند

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این تحقیق به علت نگرانی ها درباره جمع آوری، استفاده و افشای اطلاعات شخصی کاربران به وسیله این پلتفرم چینی انجام می گردد.

رگولاتورهای حریم خصوصی کانادا درباره تیک تاک تحقیق می نمایند

رگولاتور حریم خصوصی فدرال کانادا در کنار همتایان آنها در استان های کبک، بریتیش کلمبیا و آلبرتا همگی همخوانی عملکرد تیک تاک با قوانین حریم خصوصی کشور را آنالیز می نمایند.

آنها روی آنکه آیا رضایت دریافت شده از کاربران برای جمع آوری، استفاده و افشای اطلاعات شخصی صحیح است یا خیر تمرکز خواهند کرد.

سخنگوی تیک تاک نیز بیان کرد حریم خصوصی و ایمنی کاربران اولویت اصلی شرکت است و تحقیقات فرصتی فراهم می نماید تا شرکت نشان دهد چگونه از حریم خصوصی مردم کانادا حفاظت می نماید.

کانادا نیز به جرگه دولت ها و رگولاتورهایی در سراسر دنیا پیوسته که به خاطر نگرانی هایی درباره احتمال جمع آوری اطلاعات کاربران، از تیک تاک تحقیق می نمایند.

تیک تاک به شرکت چینی بایت دنس تعلق دارد.

در این میان دو بنیاد سیاستگذار حریم خصوصی اتحادیه اروپا نصب تیک تاک در موبایل های کارمندان خود را ممنوع نموده اند. از سوی دیگر سنای آمریکا در دسامبر 2022 میلادی لایحه ای تصویب کرد که به کارمندان فدرال اجازه نمی دهد این اپ را روی دستگاه های دولتی نصب نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2160

به "رگولاتورهای حریم خصوصی کانادا درباره تیک تاک تحقیق می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگولاتورهای حریم خصوصی کانادا درباره تیک تاک تحقیق می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید