تور کانادا: گرما در یک استان کانادا جان 719 نفر را گرفت

به گزارش بازیکده، پزشکی قانونی استان بریتیش کلمبیا اواخر روز آدینه از تعداد بی سابقه مرگ ومیر اطلاع داد.

تور کانادا: گرما در یک استان کانادا جان 719 نفر را گرفت

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، طبق گزارش پزشکی قانونی استان بریتیش کلمبیا، بین تاریخ آدینه هفته پیش تا پنجشنبه گذشته 719 مرگ در این استان ثبت شده است که سه برابر بیشتر از میانگین مرگ ومیر ثبت شده در زمان های عادی است.

لیزا لاپوینت، از مقام های پزشکی قانونی استان در بیانیه ای گفت: شرایط آب وهوایی که بریتیش کلمبیا طی هفته گذشته تجربه نموده است عامل مهمی در افزایش شمار مرگ ومیرها است.

وی این میزان از مرگ ومیرها را ناگهانی و غیرمنتظره توصیف کرد.

به گزارش یورونیوز، موج گرما روز آدینه در مرکز کانادا ادامه یافت و علاوه بر بریتیش کلمبیا، هشدارهای موج گرما برای استان های آلبرتا، ساسکاچوان، منیتوبا و همچنین بخشی از سرزمین های شمال غربی و شمال اُنتاریو صادر شده است.

سازمان محیط زیست کانادا، اواخر روز آدینه پیش بینی کرد که گرمای هوا در دو روز آینده همچنان در بریتیش کلمبیا ادامه داشته باشد.

در همین حال، ایالت های واشنگتن و اورگون در آن سوی مرزهای کانادا نیز شاهد موج گرمای بی سابقه در این هفته بودند. مقام های ایالت اورگون آمریکا روز آدینه اعلام کردند که شمار قربانیان گرما در این ایالت به دست کم 95 نفر رسیده است. مقام های ایالتی واشنگتن نیز 30 مورد مرگ ومیر مرتبط با موج گرما در این ایالت را اعلام کردند.

استیو میچل، مدیر بخش فوریت های پزشکی در سیاتل گفت: فکر می کنم با گذشت زمان، متوجه می شویم که این تعداد در حال افزایش است.

در شهر سیاتل رکورد گرمای 42 درجه سانتی گراد ثبت شده است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1633

به "تور کانادا: گرما در یک استان کانادا جان 719 نفر را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: گرما در یک استان کانادا جان 719 نفر را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید