سرمایه گذاری پر سود هدفمند در تبلیغات با تلویزیون شهری

به گزارش بازیکده، امروزه با افزایش روز افزون جمعیت، مقدار احتیاج افراد به خدمات و کالاها نیز زیادتر شده است. این مورد باعث بالا رفتن رقابت در بین شرکت های مختلف شده است.

سرمایه گذاری پر سود هدفمند در تبلیغات با تلویزیون شهری

در این عرصه رقابتی شرکتی که بتواند بیش از سایر رقبا دیده گردد و تبلیغ مناسبی داشته باشد، پیروز می گردد. همانطورکه می دانید متودهای مختلفی برای تبلیغ وجود دارد که هریک مزایا و معایبی دارند. آیا تا به حال به این مورد فکر نموده اید که با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر تبلیغ محصولات و خدمات خود، سرمایه گذاری بلند مدتی انجام دهید؟ در این مقاله به معرفی تلویزیون شهری و سرمایه گذاری از این طریق می پردازیم. اگر شما هم در پی روشی نوین و پر بازده برای تبلیغات هستید، می توانید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چرا خرید تلویزیون شهری می تواند سود ده باشد؟

به احتمال زیاد شما هم برای اینکه بتوانید گوی سبقت را از رقبای خود بربایید، بارها هزینه تبلیغات مختلفی را پرداخت نموده اید. به عنوان مثال بیلبوردهای بزرگی در مرکز شهر نصب نموده اید یا تبلیغات خود را به شبکه های تلویزیونی یا رادیویی سپرده اید. آیا این موارد توانسته مقدار معاملات و سود شما را افزایش دهد؟ بی شک جواب شما مثبت است. اما متاسفانه این روش های تبلیغاتی تنها برای بازه کوتاهی می توانند جوابگو باشند. در مقابل خرید تلویزیون شهری می تواند افزایش معاملات شما را دائمی کند. در ادامه با دلایل این موضوع بیشتر آشنا می شوید.

سود 100% با خرید تلویزیون شهری

اگر به طور دقیق تر به هزینه های تبلیغ توجه کنید، در نگاه اول قیمت تلویزیون شهری به نسبت گران تر از سایر روش ها به نظر می رسد. اما بهتر است بدانید شما از تلویزیون شهری می توانید به دفعات مکرر بهره ببرید. هزینه های جانبی و نگهداری تلویزیون ها نیز پایین بوده و با دیگر روش های تبلیغاتی برابری نمی کند.

محتواهای انعطاف پذیر تلویزیون شهری

احتمالا شما هم برای تبلیغ محصولات خود بارها بنرها یا بیلبوردهای بزرگ الجثه با هزینه های هنگفتی سفارش داده اید که بعد از بازه تبلیغات بلاستفاده مانده اند. تلویزیون شهری این مشکل را نیز رفع نموده است، زیرا شما با خرید تلویزیون می توانید محتواهای تبلیغ خود را در بازه های زمانی مشخصی تغییر دهید. به عنوان نمونه امکان تبلیغ محصول با توجه به تقویم مناسبتی یا تغییر فصل نیز وجود دارد.

محتواهای مجذوب نماینده تلویزیون شهری

تبلیغات پخش شده از این تلویزیون ها دارای تنوع بسیاری بوده و می تواند توجه بینندگان را به خود جلب کند. به طوریکه شما می توانید تبلیغات زیبا و مجذوب نماینده بصری تهیه نموده و در زمان های مشخصی از روز پخش کنید تا تاثیرگذارتر باشد. این در حالی است که سایر روش های تبلیغی امکان تغییر محتوای تبلیغی را ندارند و تا زمان اتمام پخش تبلیغ محتوای آن همواره ثابت باقی می ماند.

هزینه های جانبی پایین

بسیاری از افراد در هنگام خرید تلویزیون شهری به این مورد فکر می نمایند که آیا می توانند از پس هزینه های جانبی آن بربیایند؟ برای پاسخ به این سوال می توان گفت هزینه نگهداری و تعمیرات این کالا بسیار مناسب است. بعلاوه طول عمر محصول بالا بوده و در صورت نگهداری درست و اصولی آسیبی به آن وارد نمی گردد. از این رو می توان گفت خرید این وسیله تبلیغاتی نه تنها ضرری ندارد بلکه بازه بازگشت سرمایه آن بسیار کوتاه بوده و شما می توانید در مدت زمان کمی به دوره سود دهی وارد شوید.

امکان کنترل از راه دور

در سایر روش های تبلیغی، زمان و هزینه زیادی برای نصب و اجرای آن صرف می گردد. هر بار برای تعویض آیتم های تبلیغاتی نیز این فرایند باید مجددا طی گردد. در حالیکه این مشکل در تلویزیون های شهری وجود ندارد و افراد می توانند به راحتی با کنترل از راه دور محتوای تبلیغاتی خود را تغییر دهند.

مقاوم در برابر شرایط جوی موجود

به احتمال زیاد شما هم با پوسترها و بنرهایی که باد و باران آن ها را تخریب نموده اند یا نور خورشید رنگشان را تغییر داده است، روبه رو شده اید. این آیتم های تبلیغاتی طول عمر پایینی داشته و مقاومت بالایی در برابر شرایط جو محیطی ندارد. این در حالیست که تلویزیون های شهری دارای قطعات با کیفیت و با ماندگاری بالایی هستند، از این رو می توانند در برابر آفتاب، باد، باران، برف و غیره مقاومت بالایی از خود نشان دهند.

چه نوع تلویزیون شهری خریداری کنیم؟

حال که با ویژگی ها و مزایای خرید تلویزیون شهری آشنا شدید و علت سود ده بودن و سرمایه گذاری در این روش تبلیغاتی را فهمیدید، وقت آن رسیده است با انواع مدل های این محصول آشنا شوید تا با توجه به احتیاج و شرایط خود اقدام به خرید محصول کنید.

  1. تلویزیون شهری فضای داخل

اگر شما دارای غرفه ای در نمایشگاه یا فروشگاهی در مجتمع یا پاساژ هستید و می خواهید از تلویزیون خریداری شده خود در این محیط های سر بسته بهره ببرید، می توانید تلویزیون فضای داخلی یا indoor سفارش دهید. این تلویزیون ها ضد آب و ضد رطوبت نبوده و مختص استفاده در محیط های سر بسته تهیه شده اند. قیمت تلویزیون شهری داخلی به نسبت سایر مدل ها پایین تر بوده و می توانید هزینه کم برای آن صرف کنید. این مدل ها با نام تلویزیون داخل سالن نیز شناخته می شوند که بهتر است در هنگام سفارش و خرید محصول به آن ها توجه کنید.

  1. تلویزیون شهری فضای خارج

تلویزیون هایی که شما در چهارراه ها یا خیابان های پرتردد می بینید، از نوع تلویزیون های فضای بیرون یا outdoor هستند. این مدل ها معمولا کیفیت بالایی داشته و قطعات آن ها با کیفیت تر از سایر مدل ها است. بعلاوه این نوع تلویزیون شهری ضد آب و ضد رطوبت بوده و در برابر شرایط جوی از خود مقاومت بالایی نشان می دهد. معمولا این تلویزیون ها خود به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم بندی می شوند. نوع انتقال محتوای تبلیغی در این دو نوع با یکدیگر فرق دارد و شما می توانید با توجه به نوع خریداری شده محتوا را با کنترل از راه دور یا به صورت آفلاین برای پخش به تلویزیون منتقل کنید.

  1. تلویزیون شهری سیار

یکی دیگر از مدل ها پرطرفدار تلویزیون های شهری نوع سیار آن است. تلویزیون شهری سیار معمولا بر روی کامیون ها و وسایل نقلیه بزرگ نصب می گردد. زمانی که این ماشین ها در سطح شهر تردد می نمایند، افراد زیادی می توانند تبلیغ شما را ببینند. همانطورکه می دانید هدف از تبلیغ دیده شدن و جذب مخاطب است که این نوع از تلویزیون های شهری نیز می توانند به طور صحیح این مسئولیت را انجام دهند.

سخن پایانی

در این مطلب با یکی از متودهای تبلیغی به روز و پر بازده یعنی تلویزیون های شهری آشنا شدید و علت سرمایه گذاری بر روی این محصولات را نیز فهمیدید. شما می توانید با سرمایه گذاری بر روی این محصول تبلیغی برای همواره از شر هزینه های هنگفت سایر روش های تبلیغاتی خلاص شوید. برای خرید این محصول کافی است محیط استفاده و بودجه خود را در نظر گرفته و اقدام به سفارش محصول کنید.

برای خرید و سفارش مدل دلخواه خود می توانید به سایت دیاکو مراجعه کنید. دیاکو یکی از مجموعه های فعال و معتبر در این زمینه است که محصولاتی درجه یک را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. تمامی محصولات این مجموعه دارای گارانتی دوساله و ضمانت مرجوعی هستند، بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده محصول دلخواه خود را سفارش دهید. بهتر است بدانید ارسال این مجموعه برای اولین خرید رایگان است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات این مجموعه و نحوه سفارش کالا می توانید با کارشناسان مجرب این مجموعه در تماس باشید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1402 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2189

به "سرمایه گذاری پر سود هدفمند در تبلیغات با تلویزیون شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری پر سود هدفمند در تبلیغات با تلویزیون شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید