سرپرست تیم کشتی آمریکا: ممکن است تیلور یک ماه قبل از جهانی در انتخابی کشتی بگیرد

به گزارش بازیکده، سرپرست ایرانی تیم ملی کشتی آمریکا تاکید نمود همچنان امکان حضور دیوید تیلور آمریکایی در مسابقات جهانی قزاقستان وجود دارد.

سرپرست تیم کشتی آمریکا: ممکن است تیلور یک ماه قبل از جهانی در انتخابی کشتی بگیرد

هومن توکلیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اینکه در روزهای گذشته خبری مبنی عدم حضور تیلور در مسابقات جهانی پیش رو در رسانه های خارجی انعکاس پیدا کرد، گفت: تیلور بعد از مصدومیتی که در مسابقات میدان تایمز برایش ایجاد شد MRI داد و معین شد که توان حضور در مسابقات نهایی انتخابی تیم ملی کشورش که حدودا 2 هفته آینده برگزار می گردد را ندارد اما من فکر می کنم انجمن کشتی آمریکا اگر این کشتی گیر در دو ماه آینده بهبود پیدا کند، یک مسابقه انتخابی بین او و پت داونی برگزار نمایند.

وی تاکید نمود: هنوز میزان آسیب دیدگی تیلور رسما اعلام نشده و شاید تا دو ماه دیگر بتواند کشتی بگیرد به همین دلیل ممکن است یک ماه پیش از جهانی یک انتخابی برای او بگذارند که این مسابقه پول ساز هم خواهد بود. قبلا چنین اتفاقی برای هلن مارولیس هم رخ داد و او به دلیل مصدومیت نتوانست در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی بانوان آمریکا حضور پیدا کند و یک ماه پیش از جهانی برایش انتخابی گذاشتند. نظر شخصی من این است که برای تیلور هم در صورت بهبود، انتخابی برگزار می نمایند.

سرپرست ایرانی تیم ملی کشتی آمریکا همچنین گفت: اگر زانوی دیوید تیلور تا یک ماه مانده به جهانی بهبود پیدا نکند، محتمل است که قید حضور در جهانی قزاقستان را بزند و خودش را برای حضور در المپیک 2020 آماده کند چراکه مدال المپیک در کارنامه اش ندارد.

به گزارش خبرنگاران، تیلور تاکنون دو بار در مسابقات جام جهانی کرمانشاه و جهانی 2018 بوداپست حسن یزدانی ستاره کشتی ایران را شکست داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 165

به "سرپرست تیم کشتی آمریکا: ممکن است تیلور یک ماه قبل از جهانی در انتخابی کشتی بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست تیم کشتی آمریکا: ممکن است تیلور یک ماه قبل از جهانی در انتخابی کشتی بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید