شهرداری تهران اقدامات تسهیلی در ورودی های غرب پایتخت انجام دهد

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران، حسین توکلی کجانی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست آنالیز مسائل شهرستان ملارد، که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران برگزار گردید، طی سخنانی گفت: برای اقدامات در حوزه احیای مراتع و آبخیزداری احتیاج به نگاه ویژه داریم و در حوزه زیرساخت های برق شهرستان ملارد اقدامات خوبی انجام شده و شهرداری زمینی 13هکتاری را به این منظور اختصاص داده است.

شهرداری تهران اقدامات تسهیلی در ورودی های غرب پایتخت انجام دهد

وی گفت: بر اساس افق چشم انداز 20ساله، بنا داریم که تامین برق ملارد را از استان البرز جدا کنیم، که این پروژه با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار ملارد افزود: در مرکز اخوان، ظرفیت پذیرش را تا 400نفر افزایش داده ایم که در صورت حل مشکل آب شرب این مرکز، افزایش ظرفیت مذکور محقق خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه در استان تهران، نگاه ویژه ای به ساماندهی اتباع بیگانه صورت نگرفته و لازمه آن، تدوین طرح رسیدگی و ساماندهی اتباع در شهرستان ملارد است.

توکلی کجانی گفت: در سه شهرستان ملارد، شهریار و قدس یک میلیون و 600 هزار نفر جمعیت وجود دارد که تعدادی از آن جمعیت به شکل روزانه به شهر تهران رفت و آمد می نمایند.

وی اضافه نمود: شهرداری تهران باید ورود پیدا کند و در ورودی های پایتخت نسبت به ساماندهی حمل و نقل، اقدامات تسهیلی را صورت بدهد، متاسفانه در دوره های قبل پروژه مسکن مهر را در اراضی کوهستانی ملارد و صفادشت ایجاد نموده اند که مشکلاتی را به دنبال داشته است و توافقات خوبی با شهرداری صورت گرفته تا در ازای واحدهای تجاری در این پروژه، مدارسی را در این منطقه ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 95

به "شهرداری تهران اقدامات تسهیلی در ورودی های غرب پایتخت انجام دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری تهران اقدامات تسهیلی در ورودی های غرب پایتخت انجام دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید