طراح مرسدس بنز به سامسونگ پیوست!

به گزارش بازیکده، دیجیاتو نوشت: هوربرت اچ. لی، مدیر ارشد طراحی سابق مرسدس بنز در چین می خواهد بیش از دو دهه تجربه اش را به سامسونگ بیاورد.

طراح مرسدس بنز به سامسونگ پیوست!

سامسونگ در یک بیانیه رسمی اعلام نموده است که تیم طراحی MX (موبایل اکسپرینس) یا محصولات گلکسی را هوبرت اچ. لی رهبری خواهد نمود. اچ. لی مدیر ارشد طراحی سابق مرسدس بنز در چین است و می خواهد بیش دو دهه تجربه طراحی و مدیریت خود را به تیم سامسونگ بیاورد.

لی به عنوان مدیر ارشn طراحی مرسدس بنز در چین، تا به امروز چندین جایزه در ایالات متحده و چین دریافت نموده است و حالا قرار است مدیریت تیم طراحی MX سامسونگ را برعهده بگیرد. این تیم مسئول طراحی محصولات گلکسی مانند گوشی های سری گلکسی S و زد، تبلت های گلکسی تب، ساعت های هوشمند گلکسی واچ و دستگاه های دیگر است.

لی حال وهوای تازهی را به محصولات سامسونگ می آورد

طبق بیانیه سامسونگ، هوبرت لی. اچ ظاهر و حس وحال تازهی را به محصولات گلکسی می آورد و آن ها را روی صفاتی خلق می نماید که میلیون ها نفر در سراسر دنیا دوست دارند. لی درباره نقش تازهش گفته که هیجان زده است: از اینکه به سامسونگ، شرکتی که در اوج نوآوری های گوشی های هوشمند قرار گرفته است، پیوسته ام و بعلاوه رهبری تیم مسئول خلق تجربیات تازه موبایل به وسیله هنر طراحی را برعهده می گیرم، هیجان زده ام.

باید منتظر بمانیم و ببینیم پیوستن اچ. لی به سامسونگ و مدیریت تیم طراحی محصولات گلکسی، منجر به چه تغییراتی در این دستگاه ها می گردد. شاید با سبک طراحی کاملاً تازهی در سال های آینده روبه رو شویم و یا اینکه طراحی های کنونی، کمی بهبود پیدا نمایند. این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ با استخدام لی، در پی طراحی دسته تازهی از محصولات باشد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2133

به "طراح مرسدس بنز به سامسونگ پیوست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراح مرسدس بنز به سامسونگ پیوست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید