عالمی: سعادتمند گام به گام جلو می رود، می توانیم در صدر جدول تاثیرگذار باشیم

به گزارش بازیکده، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان پایتخت با آغاز مسابقات لیگ برتر، می توانند در صدر جدول تاثیرگذار باشند و سهمیه آسیایی را کسب نمایند.

عالمی: سعادتمند گام به گام جلو می رود، می توانیم در صدر جدول تاثیرگذار باشیم

ایمان عالمی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط این روزهای آبی پوشان پایتخت گفت: همانطور که از شواهد پیداست، بازی استقلال مقابل فولاد قرار است با رعایت شرایط لازم برگزار گردد. بازیکنان استقلال با این وجود تمرینات خود را شروع کردند. در مورد بحث های مدیریتی، این را باید بگوییم که کادر مدیریتی برنامه داشتند و دارد تا گام به گام جلو برود و باید زمان داده گردد تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد. بحث ثبات در استقلال خیلی مهم است که در گذشته های استقلال این مساله به خوبی پیش می رفت اما در چند سال اخیر استقلال کمرنگ بوده است. سعادتمند در حال حاضر معاون های خود را انتخاب نموده است و باید فرصت لازم به این گروه داده گردد تا دید چه عملکردی از خودشان نشان می دهند.

او ادامه داد: در چند وقت اخیر، در استقلال بحث بازگشت میلیچ و دیاباته مطرح بود که این مساله هم رفع شد و در حوزه مصدومان هم رضا آذری به جمع مصدومان استقلال پیوست. به نظر من اتفاقی خوبی که در این چند وقت اخیر برای استقلال رخ داد این بود که آقای سعادتمند توانست باشگاه بدنسازی و زمین تمرین را برای باشگاه آماده کند تا از این نظر مسئله ای برای استقلال پیش نیاید.

عالمی در مورد اختلاف و چالشی که میان امیرحسین فتحی و علی جباری پیش آمده بود، گفت: این نوع دعواها مثل اختلاف علی جباری و فتحی همواره بوده اما یک عده ای می آیند و می خواهند این مسائل را به نفع خودشان تمام نمایند. به نظر من 100 درصد حق با پیشکسوت استقلال است. ایشان تنها یک دوره ای مدیرعامل استقلال بودند. این آدم ها اگر کار بنمایند، مسئله ای وجود ندارد اما وقتی این اتفاقات می افتد باعث می گردد چنین مسائلی پیش بیاید.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: کسی 50 سال همه چیز را برای تیم گذاشته است به دنبال این است که باشگاه به شرایط ایده آل خود برسد. اگر کسی در یک برهه زمانی می خواهد کاری در استقلال انجام دهد، دیده خواهد شد. این بحث و جدل ها به نفع باشگاه نیست و باشگاه احتیاج به آرامش دارد و بزرگان باید به باشگاه آرامش بدهند. الان شرایطی نیست که ما بخواهیم اتفاقاتی که در گذشته اتفاق افتاده است را دوباره بازگو کنیم.

او درباره اختلافاتی که در مورد کارگزارهای استقلال اتفاق افتاده است، اظهار کرد: در گذشته بازیکنان به وسیله کارگزارهایی که توانایی کارشناسی نداشتند به تیم می آمدند و بازیکنان بی کیفیتی وارد فوتبال می شدند و مدیرها هم به خاطر اینکه طرفداران را آرام نمایند، این بازیکنان بی کیفیت به تیم آوردند و موجب شده که ما به این شرایط دچار شویم. کارگزار بازیکن خود را آورده است و پولش را می خواهد و این بدهی ها به وجود می آید. باید این کارگزارها به وسیله فدراسیون فوتبال یک سری استانداردهایی را رعایت نمایند.

عالمی در سرانجام گفت: ما 10 بازی در پیش داریم و نمی توانیم الان با توجه به امتیازاتی رد و بدل شده است، قضاوت کنیم. با این وجود تیم مربی جوانی دارد و به دنبال صندلی خوبی است و باید فرصت داده گردد تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. الان به فرهاد مجیدی فرصتی داده نشده که خودش را تیم را جمع کند و تیم به او ارث رسیده است. در این حالت مربی یا پیروز شده است یا دچار شکست می گردد و باید ببینیم او چه عملکردی از خودش نشان می دهد. برای ما آسیایی شدن خیلی خوب است و امیدوارم تیم بتواند در صدر جدول تاثیر گذار باشد تا خود فرهاد در فصل بعد بتواند تیم را جمع کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1007

به "عالمی: سعادتمند گام به گام جلو می رود، می توانیم در صدر جدول تاثیرگذار باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالمی: سعادتمند گام به گام جلو می رود، می توانیم در صدر جدول تاثیرگذار باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید