رقم وحشتناک سپاهان برای شهریار مغانلو!

به گزارش بازیکده، خبرورزشی نوشت: شهریار مغانلو با وجود اینکه تنها یک نیم فصل در پرسپولیس حضور داشت، ولی جزو مهره های تاثیرگذار تیم یحیی در بود و نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس ایفا کرد. از همین رو در تابستان موضوع تمدید قراردادش به یکی از دغدغه های پرسپولیسی ها تبدیل شد.

رقم وحشتناک سپاهان برای شهریار مغانلو!

مغانلو که به عنوان بازیکن قرضی از باشگاه سانتاکلارا پرتغال به پرسپولیس آمد در خاتمه لیگ بیستم می بایست به این باشگاه پرتغالی برمی گشت و آن ها به نوعی برای مهاجم پرسپولیس تصمیم گیرنده بودند. با توجه به عملکرد خوب شهریار در پرسپولیس، یحیی گل محمدی خواستار نگه داشتن این بازیکن برای این فصل بود و خود شهریار هم دوست داشت فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد، ولی ماندن شهریار در پرسپولیس منتفی و این بازیکن راهی سپاهان شد.

باشگاه سانتاکلارا که عملکرد شهریار و بعلاوه علاقه پرسپولیس به حفظ این بازیکن را دیده بود، برای صدور رضایتنامه مغانلو رقم عجیب و غریبی درخواست کرد و همین موضوع باعث شد مذاکرات طرفین به بن بست برسد.

در این بین باشگاه سپاهان که از مدت ها قبل از آن شرایط مغانلو را به طور کامل زیرنظرگرفته بود، مذاکراتی با باشگاه سانتاکلارا انجام داد تا بتواند شهریار را برای فصل آینده جذب نمایند. سپاهان مسئله ای برای پرداخت 400 هزار یورو درخواستی سانتاکلارا نداشت و به راحتی توانستند این پول را پرداخت نمایند. موضوعی که کاملا به ضرر پرسپولیس تمام شد چرا که این باشگاه به لحاظ اقتصادی توان رقابت با تیم های صنعتی داخل ایران را نداشت.

طی توافقی که باشگاه سپاهان با سانتاکلارا انجام داد، محمد محبی به عنوان بخشی از رضایتنامه مغانلو راهی سانتاکلارا شد و باشگاه سپاهان مبلغ 200 هزار دلار هم به صورت نقد به باشگاه پرتغالی پرداخت کرد. به غیر از این مبلغ خود شهریار هم پول خوبی از سپاهان دریافت کرد که پرسپولیس تحت هیچ شرایطی نمی توانست این مبلغ را پرداخت کند.

مجید صدری مدیرعامل سابق پرسپولیس که میهمان برنامه اینترنتی 11 بود، پرده از هزینه سنگین سپاهان برای جذب مغانلو برداشت و بیان کرد، خرید مهاجم سابق پرسپولیس برای این باشگاه متمول، حدود 40 میلیارد تومان هزینه در پی داشت. رقمی که به طور حتم مغانلو را تبدیل به گران ترین بازیکن این فصل لیگ برتر می نماید، هرچند شهریار تا اینجا نتوانسته هنوز دوران پیروز خود در پرسپولیس را در سپاهان تکرار کند.

منبع: فرارو
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1949

به "رقم وحشتناک سپاهان برای شهریار مغانلو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم وحشتناک سپاهان برای شهریار مغانلو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید