فروش 47500 بلیت داربی تا این لحظه، پرسپولیسی ها بیشتر خریده اند

به گزارش بازیکده، این که طرفداران از چه ساعتی می توانند وارد استادیوم شوند هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است اما آن چه به ما اعلام کردند تا این لحظه، 8 صبح است.

فروش 47500 بلیت داربی تا این لحظه، پرسپولیسی ها بیشتر خریده اند

مدیر سامانه بلیت فروشی استادیوم های سراسر کشور با اشاره به فروش 47 هزار و 500 بلیت الکترونیکی برای بازی داربی گفت: تا این لحظه طرفداران پرسپولیس با خرید 24 هزار و 500 بلیت بیشترین آمار فروش بلیت داربی را به خود اختصاص داده اند.

علی اصغر انتظار خیر در گفت وگو با ایسنا، درباره میزان فروش بلیت داربی تا این لحظه اظهار کرد: طی چهار روز که سامانه بلیت فروشی الکترونیکی فعال بوده تا این لحظه 47 و هزار و 500 بلیت برای داربی فروخته شده که از این میزان طرفداران پرسپولیس با خرید 24 و هزار و 500 بلیت از طرفداران استقلال (که تا این لحظه 23 هزار بلیت تهیه نموده اند) جلوتر هستند.

وی گفت: برای داربی در مجموع 57 هزار بلیت فروخته خواهد شد و طرفداران تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه فرصت دارند نسبت به تهیه بلیت داربی اقدام نمایند. البته اگر امروز این میزان بلیت به فروش برسد سامانه بلیت فروشی بسته خواهد شد و دیگر بلیت فروشی نخواهیم داشت. به طرفداران هر تیم 28 هزار و 500 بلیت فروخته خواهد شد، بنابراین در صورت تکمیل ظرفیت بلیت فروشی برای هر تیم سامانه بلیت فروشی برای آن تیم بسته خواهد شد.

انتظار خیر اضافه نمود: به طرفداران دو تیم استقلال و پرسپولیس به ویژه طرفداران شهرستانی توصیه اکید می کنیم که تحت هیچ شرایطی امکان فروش بلیت در محل استادیوم آزادی وجود ندارد و کسانی که اقدام به تهیه بلیت الکترونیکی ننمایند از جلوی درب استادیوم اجازه ورود به آنها داده نخواهد شد. ضمن این که طرفداران دو تیم حتما کارت ملی و پرینت بلیت خود را برای ورود به استادیوم به همراه داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که درب استادیوم آزادی فردا از چه زمانی باز خواهد شد، اظهار کرد: این که طرفداران از چه ساعتی می توانند وارد استادیوم شوند هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است اما آن چه به ما اعلام کردند تا این لحظه، 8 صبح است.

مدیر سامانه بلیت فروشی الکترونیکی در انتها گفت: کسانی که برای این بازی و بازی های قبل اقدام به تهیه بلیت کردند و متاسفانه پیروز به خرید بلیت نشدند نگرانی برای بارگشت پول خود نداشته باشند. البته قرار بود در بازی های قبلی پول طرفداران تا 48 ساعت به حساب آنها واریز گردد که متاسفانه در این زمینه تا حدودی کوتاهی شده است. به هر صورت ما فهرست کسانی که پول اضافی پرداخت کردند یا پیروز به تهیه بلیت بعد از واریز پول نشدند، در سامانه داریم و بزودی پول ها به حساب خریداران واریز خواهد شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 357

به "فروش 47500 بلیت داربی تا این لحظه، پرسپولیسی ها بیشتر خریده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش 47500 بلیت داربی تا این لحظه، پرسپولیسی ها بیشتر خریده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید