مصطفی هاشمی: مهرام هنوز به ثبات لازم در لیگ بسکتبال نرسیده است

به گزارش بازیکده، مصطفی هاشمی در مصاحبه با خبرنگاران، با یادآوری اینکه شاگردانش در تیم مهرام هر چهار دیدار گذشته خود در لیگ برتر با برد به سرانجام رسانده اند، گفت: البته همچنان در حال یاد گرفتن هستیم چون به آن نیاز داریم. ترکیب مهرام با حضور بازیکنان با تجربه و کم تجربه تر تشکیل شده و برای رسیدن به ثبات و هماهنگی کامل، لازم است که در این ترکیب و میان بازیکنانش توازن ایجاد شود.

مصطفی هاشمی: مهرام هنوز به ثبات لازم در لیگ بسکتبال نرسیده است

وی ادامه داد: دستیابی به این توازن نیازمند تمرین بیشتر است تا نتیجه آن در جریان مسابقه قابل انتقال باشد. در این صورت است که اعضای تیم وظایف خود را می دانند و می توانند به آن عمل کنند و اینگونه چرخه لازم کامل می شود. هر روز تمرین می کنیم تا به ثبات برسیم، بازیکنان هم تلاش دارند برای اینکه آماده تر شوند، بیشتر بدانند و شرایط بهتری را در ترکیب تیم به دست بیاورند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام اعلام کرد: بنابراین اینگونه نیست که چون در دیدارهای گذشته باختی متحمل نشده ایم، از شرایط راضی باشیم و به آن بسنده کنیم. برای خوب بودن و خوب ماندن نباید متوقف شد و این فقط مربوط به تیم مهرام نمی شود. به نظرم هر فردی در هر شرایطی مدعی شود که به ثبات رسیده، اشتباه می کند چون پیشرفت پایان ندارد.

مصطفی هاشمی با بیان اینکه اگر می گویم تیمم به ثبات نرسیده منظورم این نیست که خودم، همکارانم و شاگردانم کاری انجام نداده ایم، شرح داد: همه به وظایفشان آشنا هستند، بازیکنان تاآنجا که باید تلاش کرده اند و به وظیفه خود عمل کرده اند اما باید تمرین بیشتر داشت، پیشرفت بهتر به دست آورد تا به ثبات نهایی رسید. نباید به چند بازی بدون باخت بسنده کرد.

وی در مورد دیدار امروز جمعه که از هفته پنجم گروه ب و برابر تیم بدون برد صنایع هرمزگان برگزار خواهد شد، گفت: ما برای دویدن و بردن وارد زمین می شویم اما قطعا بازی سختی برایمان خواهد بود. درست است که هرمزگانی ها بردی ندارند اما به نظرم تیمی هستند که حریف را به چالش می کشند. این تیم قابل احترام است و موظف هستیم به آن احترام بگذاریم.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام همچنین در مورد چگونگی پیگیری رقابت های لیگ برتر در مرحله رفت و اینکه دیدارها به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود، گفت: به هر حال این تصمیمی است که تیم ها به خاطر شرایط کرونا گرفته اند. فکر می کنم در کل نسبت به سال گذشته شرایط بازی ها بهتر شده است. سال گذشته اینگونه بود که بعضا تیم ها دو روز متوالی بازی داشتند اما با در نظر گرفتن فرصت لازم برای ریکاوری و اینکه بتوانند نتیجه ارزیابی خود از تیم ها را بهتر به کار ببرند، امسال حداقل میان دو بازی یک روز فاصله است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1839

به "مصطفی هاشمی: مهرام هنوز به ثبات لازم در لیگ بسکتبال نرسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفی هاشمی: مهرام هنوز به ثبات لازم در لیگ بسکتبال نرسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید