مقاله: خدمات رایگان برق تبریز در صورت اجرای استاندارد روشنایی معابر به وسیله شهرداری

به گزارش بازیکده، دنیا بین با اشاره به اینکه بخش عمده ای از مردم از اینکه نگهداری و حفظ روشنایی پارک ها، فضای سبز، زیرگذرها و پل ها برعهده شهرداری است، آگاه نیستند، توضیح داد: شهرداری تبریز می تواند در امر نگهداری و حفظ روشنایی معابر از توانمندی ها و تجارب این شرکت بهره گیری نماید.

مقاله: خدمات رایگان برق تبریز در صورت اجرای استاندارد روشنایی معابر به وسیله شهرداری

به گزارش خبرنگار ما درتبریز، منوچهر دنیا بین در جلسه هم اندیشی روشنایی معابر کلانشهر تبریز با مجموعه شهرداری گفت: طبق ابلاغ شرکت توانیر وظیفه داریم روشنایی شهر را در معابر مدیریت کنیم تا تمامی منطقه مورد بهره برداری شرکت از یک استاندارد نوری یکسان برخوردار باشد.

دنیا بین تاکید نمود: برای کاهش هدررفت انرژی، همکاران این شرکت می توانند جهت تنظیم ساعت فرمان و استانداردسازی اندازه روشنایی در بخش هایی که شهردار تبریز متولی سیستم روشنایی معابر آن است، همکاری نماید.

به گفته وی، روشنایی معابر، ویترین برق است و وقتی از مردم شریف می خواهیم تا مصرف انرژی خود را مدیریت نمایند، خود ما نیز باید در مدیریت روشنایی معابر پیشرو باشیم.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق تبریز، هماهنگی بین سازمان ها و ادارات دولتی را در خدمات رسانی مطلوب، امری مهم دانست و گفت: برق تبریز آمادگی دارد در حوزه معابر، درصورت اجرای استاندارد شبکه روشنایی معابر، به صورت رایگان در بخش فنی و طراحی مشاوره داده و هزینه برق این منطقه ها را به صورت رایگان محاسبه کند.

منبع مقاله: خدمات رایگان برق تبریز در صورت اجرای استاندارد روشنایی معابر به وسیله شهرداری

انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1883

به "مقاله: خدمات رایگان برق تبریز در صورت اجرای استاندارد روشنایی معابر به وسیله شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: خدمات رایگان برق تبریز در صورت اجرای استاندارد روشنایی معابر به وسیله شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید