تور ارزان روسیه: هشدار وزیر بهداشت روسیه درباره رشد فزاینده شیوع کرونا

به گزارش بازیکده، در شرایطی که امروز بیشترین موارد ابتلای تازه به کووید-19 در روسیه در کل دوره اپیدمی ثبت شده، وزیر بهداشت این کشور گفت: اگر تدابیر لازم برای جلوگیری از شیوع کرونا اتخاذ نشود، فرایند ابتلا باز هم افزایش خواهد یافت.

تور ارزان روسیه: هشدار وزیر بهداشت روسیه درباره رشد فزاینده شیوع کرونا

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، میخائیل موراشکو وزیر بهداشت روسیه بیان کرد که در صورت عدم اتخاذ تدابیر لازم، از جمله افزایش فرایند واکسیناسیون و اعمال محدودیت های اجتماعی، افزایش فرایند ابتلای شهفرایندان به کووید-19 همچنان ادامه خواهد داشت و این خطر جدی است.

به گفته وی، رشد کنونی شیوع بیماری کووید-19 در روسیه به برخوردهای اجتماعی شهفرایندان (عدم رعایت پروتکل ها) و کاهش فرایند واکسیناسیون در کشور مربوط می گردد. موراشکو ادامه داد: مقدار واکسیناسیون سالخوردگان در روسیه کافی نیست و تنها 42 درصد از شهفرایندان بالای 65 سال واکسینه شده اند و این رقم اصلاً رضایت بخش نیست.

پیش از این سرگئی سوبیانین شهردار مسکو هم با اعلام اینکه تنها یک سوم از شهفرایندان سالخورده در مرکز روسیه تا به امروز اقدام به واکسیناسیون نموده اند، یادآور شد که مقامات مشوق های اقتصادی را برای ترغیب شهفرایندان مسن در نظر گرفته و بدین ترتیب، ساکنین بالای 65 سال شهر مسکو، در صورت انجام واکسیناسیون کامل خود می توانند علاوه بر یک بسته هدیه، غرامت اقتصادی 10 هزار روبلی دریافت نمایند.

به گفته میخائیل میشوستین نخست وزیر روسیه، تا به امروز بیش از 43 میلیون نفر، یعنی تقریباً یک سوم از جمعیت این کشور بطور کامل واکسیناسیون علیه ویروس کرونا را انجام داده اند. به گفته وی، این مسئله صرفاً به عدم تمایل شهفرایندان مربوط بوده و کمبود واکسن در هیچیک از منطقه ها دیده نمی گردد.

ثبت رکورد نوی در ابتلای شهفرایندان روس به کووید-19

بر اساس گزارش امروز (آدینه) ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، طی شبانه روز گذشته 32 هزار و 196 مورد ابتلای نو به کووید-19 در این کشور ثبت شده که بیشترین موارد آلودگی روزانه در کل دوره شیوع اپیدمی است. بدین ترتیب تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه به 7 میلیون و 925 هزار و 176 نفر افزایش یافته است.

در حال حاضر، تعداد بیماران فعال کرونایی در تمامی 85 منطقه فدرال روسیه به 743 هزار و 839 نفر رسیده است.

طبق این اطلاعات، تعداد مرگ و میرهای ناشی از بیماری کووید-19 در این روسیه طی شبانه روز گذشته 999 نفر ثبت شده تا تعداد کل قربانیان ویروس کرونا در این کشور به 221 هزار و 313 نفر افزایش یابد.

البته طی این مدت 22 هزار و 268 بیمار هم بعد از بهبودی از بیمارستان ها مرخص شدند و بدین ترتیب تعداد افراد درمان شده به 6 میلیون و 960 هزار و 24 نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1783

به "تور ارزان روسیه: هشدار وزیر بهداشت روسیه درباره رشد فزاینده شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: هشدار وزیر بهداشت روسیه درباره رشد فزاینده شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید