ناوالنی: مسئولان زندان تهدید کردند به زور به من غذا بدهند

به گزارش بازیکده، ناوالنی که بیش از دو هفته است در اعتصاب غذا به سر می برد، گفت که مسئولان زندان وی را تهدید نموده اند که به زور غذا به خوردش بدهند.

ناوالنی: مسئولان زندان تهدید کردند به زور به من غذا بدهند

به نقل از شبکه خبری سی.بی.اس، ماه گذشته میلادی الکسی ناوالنی، منتقد سرسخت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه خاطرنشان کرد که در اعتراض به عدم رسیدگی به درخواستش برای دیدار با یک پزشک دست به اعتصاب غذا می زند و این کار را نموده است.

وی در پستی اینستاگرامی که از سوی تیمش منتشر شد، نوشت: امروز صبح، یکی از ماموران زندان در کنار من ایستاد و گفت در آزمایش خون من علائمی از وخامت سلامت وجود دارد. او ادامه داد: اگر اعتصاب غذایت را متوقف نکنی، ما آماده ایم تا به زور به تو غذا بخورانیم.

به گفته ناوالنی، فرایند اجبار برای غذا دادن به زندانی شامل استفاده از لباس مخصوص بیماران روانی است که در آن، دست ها و پاها را می بندند تا شخص توانایی حرکت نداشته باشد.

ناوالنی اوایل ماه جاری میلادی بابت نقض شرایط حبس تعلیقی به دو سال و نیم حبس محکوم شد. وی در ژانویه امسال میلادی و بلافاصله پس از بازگشت از برلین در فرودگاه بین المللی مسکو بازداشت شد.

ناوالنی برای درمان در آلمان به سر می برد.

خانواده و بستگان ناوالنی بیم آن را دارند که وخامت سلامت وی با مسمومیت سال گذشته میلادی وی در ارتباط باشد. ناوالنی از زمان بازگشت از سفر درمانی به آلمان به شدت وزن خود را از دست داده است.

اخیرا نیز منتقد کرملین را از بیمارستان زندان به سلولش برگرداندند. مقام های زندان گفته اند که آزمایش سل و کرونا ویروس وی اجرا شده اما هر دو تست، منفی است. ناوالنی و حامیانش تاکید دارند که تمامی اتهامات مطرح شده علیه وی با انگیزه سیاسی بوده و کرملین در مسموم کردنش دست داشته در حالیکه دولت مسکو این اتهام را رد می نماید.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1531

به "ناوالنی: مسئولان زندان تهدید کردند به زور به من غذا بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناوالنی: مسئولان زندان تهدید کردند به زور به من غذا بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید