هواوی میت 30 پرو با دوربین چهارگانه و صفحه نمایش 90 هرتزی عرضه می شود

به گزارش بازیکده، رسانه هایی که کارشان لو دادن تصاویر گوشی ها پیش از رونمایی است؛ کاری به جنگ هواوی با ایالات متحده ندارند و موج نا امیدی به هواوی را هنوز دریافت نکردند. کار خودشان را می کنند و در پی انتشار رندرهای پرچم دار بعدی این شرکت هستند.

هواوی میت 30 پرو با دوربین چهارگانه و صفحه نمایش 90 هرتزی عرضه می شود

سایت چینی IT Home رندرهایی از هواوی Mate 30 Pro روی وب منتشر کرده است که شاید چندان قابل اطمینان نباشند ولی به نظر می رسد منطبق بر شایعات و روند تکاملی اسمارت فون های این شرکت هستند.

ظاهرا هواوی در میت 30 پرو هم مانند Mate 20 Pro از طراحی قاب دوربین مستطیل شکلی استفاده کرده است اما شاهد چهار لنز دوربین در این پنل هستیم. در میت 20 پرو سه لنز دوربین کار گذاشته شده بود.

در پنل جلویی هم شاهد حاشیه هایی باریک تر هستیم. یک قاب نازک و بسیار شیک صفحه نمایش را در بر گرفته است و نشان می دهد نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی افزایش یافته است.

یک سوراخ ناچ درون صفحه نمایش دیده می گردد که احتمالا دوربین دوگانه ای برای سفلی و تشخیص چهره در آن تعبیه شده است. همین طور تصاویر نشان می دهند در رنگ های مشکی، قرمز و آبی روانه بازار خواهد شد.

هواوی میت 20 پرو در اکتبر 2018 معرفی گشت؛ بنابراین انتظار داریم هواوی میت 30 پرو هم در این ماه یا حوالی آن معرفی گردد. عملا یک گوشی معرفی گشته برای خاتمه سال است.

همه چیز به آینده وابسته است

شایعات قبلی درباره این گوشی از صفحه نمایشی 6.7 اینجی با رزولوشن +QHD حکایت دارند. باتری 4200 میلی آمپرساعتی و پردازنده کرین 985 نیز برای این پرچم دار هواوی قابل تصور است.

شایعات جدیدی هم درباره پشتیبانی صفحه نمایش این اسمارت فون از نرخ تازه سازی تصویر 90 هرتزی و زوم اپتیکال 5 برابری شنیده می گردد.

اما همه چیز به آینده هواوی و چالش هایش با دولت ترامپ و امریکا برمی گردد. اگر هواوی نتواند تحریم های اعمال شده را برگرداند و خودش را از این محاصره رها کند؛ شاید رونمایی و عرضه میت 30 پرو به تعویق بیفتد چون قطعات و تجهیزات لازم برای ساخت آن را نخواهد داشت.

افزون بر این، شاید این شرکت روند تولید گوشی هایش را محدود یا برای مدتی متوقف کند. همین طور، انتظار می رود از سیستم عامل دیگری غیر از اندروید استفاده کند.

از سوی دیگر، اگر تحریم های ایالات متحده بر ضد هواوی پابرجا بمانند؛ میت 30 پرو اولین پرچم دار تمام عیار این شرکت در دوران تحریم خواهد بود و تکلیف بسیاری از پرسش ها پیرامون آینده غول چینی را مشخص می کند.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 413

به "هواوی میت 30 پرو با دوربین چهارگانه و صفحه نمایش 90 هرتزی عرضه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی میت 30 پرو با دوربین چهارگانه و صفحه نمایش 90 هرتزی عرضه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید