هیئت مالی ایتالیا رهسپار مازندران شد

به گزارش بازیکده، سخنگوی شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران گفت: هیئت 50 نفره ایتالیایی از استان مارکه ایتالیا وارد تهران شده و راهی مازندران شدند.

هیئت مالی ایتالیا رهسپار مازندران شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

احمد مظفری دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ساری، گفت: صاحبان و مدیران 43 شرکت تولیدی، مالی، گردشگری و تجاری به سرپرستی استاندار مارکه ایتالیا به مازندران سفر می نمایند.

وی اضافه نمود: در این سفر صاحبان، مدیران و نمایندگان 4 شرکت در بخش کشاورزی و مواد غذایی، 5 شرکت در حوزه ساختمان، طراحی و معماری، 6 شرکت در حوزه مبلمان، طراحی و ساختمان، 18 شرکت در زمینه کالاهای اساسی و اتوماسیون فنی، 2 شرکت کالاهای سرمایه ای و فنی، 2 شرکت مشاوره بین الملل، 1 شرکت پشتیبانی، 1 شرکت جواهر و اشیا نقره ای، 1 بانک و 4 شرکت گردشگری و فرهنگی همراهی حضور دارند.

مظفری بیان نمود: این هیئت مالی امشب وارد مازندران شده و فردا صبح ملاقات مقدماتی استانداران مازندران و مارکه ایتالیا در تالار میزبان بابلسر صورت خواهد گرفت.

سخنگوی شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران گفت: ملاقات از 6 مرکز تولیدی و تجاری مهم در استان، نشست فعالان تجاری در اتاق بازرگانی، امضا یادداشت تفاهم همکاری فی مابین دو استاندار، خواهرخواندگی شهرهای ساری و آنکونای مارکه ایتالیا از دیگر برنامه های سفر این هیئت مالی و تجاری به مازندران است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 524

به "هیئت مالی ایتالیا رهسپار مازندران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت مالی ایتالیا رهسپار مازندران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید