شرایط 4 بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری نامساعد است

به گزارش بازیکده، 4 بیمار با حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری تحت مراقبت هستند.

شرایط 4 بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری نامساعد است

خبرنگاران شهرکرد - سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: طی 24 ساعت گذشته، 208 بیمار با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی، سرپایی و بیمارستانی چهارمحال و بختیاری مراجعه داشته اند که از این تعداد 24 بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

در شبانه روز گذشته، نتیجه تست 15 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 4 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید-19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

بیشتر بخوانید

هم اکنون 56 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 30 نفر مثبت قطعی و بقیه در انتظار پاسخ نتایج آزمایش ها برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

طی 24 ساعت گذشته، هیچ مورد نو فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-19 در استان گزارش نشد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به یک هزار و 761 نفر رسید.

هم اکنون 4 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

ف

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1965

به "شرایط 4 بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری نامساعد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط 4 بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری نامساعد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید