پروژه تعویض چمن استادیوم شهید وطنی همچنان روی هوا

به گزارش بازیکده، تاخیر در تعویض چمن استادیوم شهید وطنی قائم شهر، برگزاری بازی های نساجی را در لیگ برتر پیش رو در هاله ای از ابهام قرار داده است.

پروژه تعویض چمن استادیوم شهید وطنی همچنان روی هوا

به گزارش خبرنگاران، کیفیت پایین چمن استادیوم شهید وطنی قائم شهر در فصل گذشته بارها مورد انتقاد تیم های لیگ فزونی از جمله خود تیم نساجی و اعضای این تیم نهاده شد. کیفیت پایین این چمن باعث مصدومیت بازیکنان زیادی شد و به همین علت مسئولان استانی مازندران تصمیم به تعویض این چمن گرفتند.

هر چند دیر اما باتوجه به تصمیم قطعی سازمان لیگ در رابطه با ممنوعیت استفاده از چمن مصنوعی در لیگ برتر پیش رو، پروژه تعویض چمن مصنوعی و تبدیل آن به چمن طبیعی به وسیله مسئولان استانی مازندران کلید خورد.

بنا بر این بود تاریخ آغاز تعویض این چمن سوم مرداد باشد اما دو هفته بعد از این تاریخ کار برای تعویض این چمن کلید خورد. با گذشت چهل روز از تاریخ معین شده اما این پروژه در مراحل ابتدایی خود به جای مانده است. تنها کاری که در استادیوم شهید وطنی اجرا شده برداشته شدن چمن های مصنوعی گذشته است که البته پس از جمع آوری آن ها در زمین رها شده اند.

تعویض چمن یک استادیوم می تواند از ابتدایی ترین مسائل روز فوتبال جهان باشد. پروژه ای که در تمام استادیوم های جهان به راحتی انجام می گردد. در ایران هم کار سختی برای تعویض چمن های استادیوم ها وجود ندارد و کاری شدنی است اما با این وجود مسئولان استان مازندران با تاخیر غیر قابل توجیه برگزاری دیدارهای فصل پیش روی نساجی در قائم شهر را در هاله ای از ابهام قرار داده اند.

همین موضوع باعث ناراحتی طرفداران قائم شهری شده است. به طوری فشار طرفداران باعث شده تا مسئولان این استان دوباره پروژه تغییر چمن این استادیوم را به جریان بیندازند. با شرایط موجود به احتمال فراوان نساجی در لیگ بیست و یکم باید در استادیوم دیگری به میدان برود. سهل انگاری مسئولان مازندرانی و کاغذ بازی های غیر ضروری باعث شده است شاگردان ساکت الهامی برای میزبانی در شهر خود با موانعی جدی روبرو شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1727

به "پروژه تعویض چمن استادیوم شهید وطنی همچنان روی هوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه تعویض چمن استادیوم شهید وطنی همچنان روی هوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید