تور دبی ارزان: پروژه 1.5 میلیون دلاری بارورسازی ابرها در امارات

به گزارش بازیکده، در پی اعلام امارات متحده عربی برای اختصاص یاری 1.5 میلیون دلاری به پروژه های بارورسازی ابرها، ده ها دانشمند و محقق از سراسر دنیا برای دریافت این بودجه با یکدیگر رقابت می نمایند.

تور دبی ارزان: پروژه 1.5 میلیون دلاری بارورسازی ابرها در امارات

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش ایندیپندنت به نقل از نشنال نیوز، مرکز ملی هواشناسی امارات هشت پروژه تحقیقاتی که با استفاده از آخرین روش های علمی و فناوری های پیشرفته برای رسیدگی به کمبود آب تدوین شده است را برای ارزیابی نهایی در سال آینده انتخاب نموده است.

در دور چهارم برنامه تحقیقاتی امارات متحده عربی که به منظور افزایش بارندگی انجام می گردد، 81 پیشنهاد اولیه از 378 دانشمند و محقق وابسته به 159 موسسه در 37 کشور ارسال شده است.

پس از آنالیز های متعدد، این تعداد اکنون به هشت پروژه نهایی کاهش یافته است. کمیته فنی پیشنهاداتی در زمینه هایی مانند میکروفیزیک ابر، ارزیابی بارورسازی ابرها، ارزیابی مواد بذری نو، میزان گیری بار قطرات، پشتیبانی از پیش بینی بارورسازی ابرها و استفاده از تکنیک های هوش مصنوعی دریافت نموده اند که در حال آنالیز آن ها هستند.

علیا المزرویی، مدیر برنامه تحقیقاتی امارات متحده عربی برای افزایش باران گفت تولیدات علمی این پروژه به تضمین آینده ای امن در زمینه آب یاری می نماید.

او اضافه کرد: در طول فرآیند ارزیابی، کمیته آنالیز فنی بر پیشنهادهایی متمرکز شد که می تواند اضافه کرده ارزشمندی به کوشش های جاه طلبانه امارات متحده عربی برای رسیدگی به چالش های کمبود آب در منطقه ها خشک و نیمه خشک در سراسر دنیا اضافه کند.

منبع: فرارو
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1876

به "تور دبی ارزان: پروژه 1.5 میلیون دلاری بارورسازی ابرها در امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: پروژه 1.5 میلیون دلاری بارورسازی ابرها در امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید