پول احسان حدادی در آمریکا چگونه پرداخت می گردد؟

به گزارش بازیکده، دبیر فدراسیون دوومیدانی در خصوص پرداخت هزینه سفر احسان حدادی به آمریکا توضیحاتی ارائه داد.

پول احسان حدادی در آمریکا چگونه پرداخت می گردد؟

احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا به تازگی اردوی دو هفته ای خود را در آمریکا شروع نموده است و میخواهد در چند مسابقه هم شرکت کند.

این سفر در حالی انجام شد که بازی های آسیایی هانگژو به تعویق افتاد و دلیلی بر حضور در مسابقه برون مرزی احساس نمی شود. از طرفی مسابقات قهرمانی دنیا هم که 24 تا 29 تیر ماه به میزبانی آمریکا برگزار می شود، رکورد های ورودی سختی دارد که این رکورد در ماده پرتاب دیسک 66 متر است و تنها تا 5 تیرماه فرصت رسیدن به این عدد وجود دارد. این در حالی است که حدادی به تازگی و بعد از سه سال پیروز به ثبت رکورد 61.11 متر شد و به نظر می رسد رسیدن به 66 متر در مدت کمتر از یک هفته دور از دسترس باشد.

این مسائل عدم ضرورت حضور حدادی در آمریکا را پررنگ تر می نماید. از طرفی بحث هزینه ها هم یکی از مسائل همیشگی در این زمینه است. به ویژه در شرایطی که ارز به بالاترین قیمت خود در ایران رسیده است.

علی رضایی، دبیر فدراسیون دوومیدانی در خصوص حضور حدادی در اردوی آمریکا به ایسنا گفت: آقای حدادی از 28 خرداد به آمریکا رفته است. تقریبا دو هفته آنجا می ماند و مسابقات که تمام شود، برمی شود. چند روز دیگر تا خاتمه زمان کسب ورودی قهرمانی دنیا به جای مانده است و در این مدت کل کشور ها آخرین شانس خود را امتحان می نمایند.

او در خصوص شرایط همکاری حدادی با مک ویلکینز مربی آمریکایی خود اعلام کرد: تا الان صحبتی در خصوص ادامه همکاری با آقای مک نداشته ایم.

دبیر فدراسیون دوومیدانی به پرداخت هزینه های حضور حدادی در آمریکا اشاره نمود و گفت:طبق مجوز شورای برون مرزی تقریبا 70، 80 درصد هزینه ها با حامی اقتصادی و حدود 20 درصد با فدراسیون است. ما دقیقا به همان میزانی که در کیش اردو می زند، پرداخت نموده ایم.

علی رضایی در خصوص این شائبه که هزینه ای که از سوی اسپانسر به فدراسیون پرداخت شده با نام اسپانسر شخصی صرف حدادی می شود، گفت: شرکتی که اسپانسر حدادی شده، اسپانسر فدراسیون نیست. اسپانسر جنبه سود دو طرفه دارد در صورتی که ما نه قراردادی با این شرکت داریم و نه تبلیغاتی انجام می دهیم. این باشگاه با توجه به برنامه هایی که دارد در بعضی از اعزام ها حمایت هایی انجام می دهد که آن هم بیشتر حمایت از ورزشکاران خودشان است. آقای حدادی هم با آن باشگاه قرارداد بسته و برای این باشگاه در مسابقات داخلی شرکت می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2043

به "پول احسان حدادی در آمریکا چگونه پرداخت می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول احسان حدادی در آمریکا چگونه پرداخت می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید