کتاب نویسنده افغانستانی بازنشر شد

به گزارش بازیکده، کتاب دختر آفتاب و دیو سیاه که افسانه گل آفتابگردان را روایت می نماید از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان بازنشر شد.

کتاب نویسنده افغانستانی بازنشر شد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ بروشور تعداد کم از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کتاب دختر آفتاب و دیو سیاه که افسانه گل آفتاب گردان را روایت می نماید نوشته محمدحسین محمدی، نویسنده و شاعر جوان افغانستانی به چاپ سوم رسید.

این کتاب افسانه دختری به نام آفتاب است که به جنگ دیو سیاهی می رود که موجب شده سرزمینش سالیان دراز در تاریکی بماند. در خاتمه این کتاب سخن ناشر منتشر شده است.

محمدحسین محمدی، نویسنده و شاعر جوان، در کشور همسایه، افغانستان متولد شده است. او داستان هایش را با گویش فارسی متداول در افغانستان می نویسد و خواندن آثارش می تواند بچه ها و نوجوانان را با گویش های مختلف زبان فارسی و همچنین ادبیات مردم با فرهنگ افغانستان آشنا کند.

امور انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان امیدوار است آشنایی مردم مسلمان ایران و افغانستان با فرهنگ یکدیگر موجب نزدیکی و همدلی بیشتر دولت دوست و برادر گردد.

کتاب دختر آفتاب و دیو سیاه با تصویرگری محمدرضا لواسانی که مناسب بچه ها بالای 7 سال است در چاپ سوم با شمارگان 2هزار و 500 نسخه به قیمت 12هزار تومان منتشر شده است.

پیش تر نیز 9 هزار نسخه از این کتاب به چاپ رسیده بود. این کتاب 40 صفحه ای در فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سراسر کشور و مجموعه شهر کتاب در دسترس علاقه مندان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 663

به "کتاب نویسنده افغانستانی بازنشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب نویسنده افغانستانی بازنشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید