کونته: این پیروزی را به ویلیان تقدیم می کنیم

به گزارش بازیکده، سرمربی چلسی پیروزی خانگی تیمش برابر لسترسیتی را به ویلیان تقدیم کرد و ابراز امیدواری کرد این بازیکن به زودی به جمع نفرات چلسی بازگردد.

کونته: این پیروزی را به ویلیان تقدیم می کنیم

به گزارش خبرنگاران، چلسی در هفته هشتم لیگ برتر توانست با ارائه یک نمایش زیبا 3 بر صفر لسترسیتی قهرمان دوره قبل این رقابت ها را شکست دهد. ویلیان به دلیل درگذشت مادر خود، غایب این بازی بود و نتوانست چلسی را همراهی کند.

آنتونیو کونته بعد از این ملاقات گفت: می خواهم این برد را به ویلیان تقدیم کنم که در سوگ مادر خود نشسته است. او بداند همه ما به یادش هستیم و این برد را به ویلیان تقدیم می کنیم که در کنار ما نبود.

این مربی ایتالیایی درباره بازی گفت: از اینکه کاستا درخواست تعویض کرد راضی نیستم. او باید در کنار ما باشد و تا آخر با قدرت و شور و شوق برای تیم بازی کند. کاستا یک کارت زرد داشت ولی ریسک کردم و او را در زمین نگه داشتم. ممکن بود کاستا بازی بعد تیم را از دست بدهد ولی دوست داشتم او تا انتها در کنار تیم باشد. این من هستم که در تیم تصمیم می گیرم و کاستا باید از هر تصمیمی اطاعت کند. او البته بازیکن خوبی است و این را قبول دارد.

مربی چلسی درباره ویکتور موزس نیز گفت: از ابتدا نیز به باشگاه گفته بودم می خواهم او را مورد ارزیابی قرار دهم. موزس بازیکن مورد علاقه من است و خیلی خوب در ترکیب جا افتاده است و دوست دارم او بیشتر در زمین باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 607

به "کونته: این پیروزی را به ویلیان تقدیم می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: این پیروزی را به ویلیان تقدیم می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید