گشت زنی مشترک روسیه و ترکیه در ادلب از یکشنبه از سرگرفته می گردد

به گزارش بازیکده، وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد که گشت زنی مشترک نظامیان این کشور با ترکیه از امروز یکشنبه از سرگرفته می گردد.

گشت زنی مشترک روسیه و ترکیه در ادلب از یکشنبه از سرگرفته می گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس سند جدیدی که مقامات نظامی روسیه و ترکیه در آنکارا امضا نموده اند، نظامیان دو کشور گشت زنی های مشترک را مجددا در ادلب شروع می نمایند.

براساس گزارش خبرگزاری تاس، وزارت دفاع روسیه می گوید، مذاکرات اخیر میان دیپلماتهای روسیه و ترکیه در آنکارا پیروز بوده و خروجی آن امکان اجرای همه توافقات مربوط به منطقه کاهش تنش در ادلب که توسط ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان در سوچی به دست آمده بود را فراهم می نماید.

براساس این گزارش، اولین گشت زنی مشترک میان نظامیان ترکیه و روسیه در بزرگراه M-4 که استان الحسکه را به مناطق حلب در شمال سوریه وصل می نماید انجام خواهد شد و از روز یک شنبه نیز شروع می گردد.

همزمان با خاتمه دور سوم مذاکرات هیأت های روسیه و ترکیه درباره شرایط ادلب، وزارت دفاع مسکو همچنین از راه اندازی مرکز مشترکی با آنکارا برای نظارت بر آتش بس در این منطقه اطلاع داد.

به دنبال افزایش تنش ها میان روسیه و ترکیه درباره ادلب که بعد از پیشروی های ارتش سوریه در این منطقه به وجود آمد، پوتین و اردوغان اخیرا بر سر آتش بس مجدد در این منطقه به توافق رسیده بودند.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 816

به "گشت زنی مشترک روسیه و ترکیه در ادلب از یکشنبه از سرگرفته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت زنی مشترک روسیه و ترکیه در ادلب از یکشنبه از سرگرفته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید