2000 لیتر مایع ضدعفونی کننده در دانشگاه آزاد شاهرود تولید شد

به گزارش بازیکده، معاون علمی دانشگاه آزاد شاهرود گفت: 2000 لیتر مایع ضدعفونی کننده در دانشگاه آزاد شاهرود تولید و در اختیار بیمارستان های شهرستان شاهرود قرار گرفت.

2000 لیتر مایع ضدعفونی کننده در دانشگاه آزاد شاهرود تولید شد

مجتبی واحدی، معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام خبر تهیه و تولید 2000 لیتر محلول ضدعفونی دست و محیط توسط این واحد آموزشی گفت: تمام ماده ضد عفونی کننده تولید شده به مراکز درمانی و بیمارستانی شهرستان شاهرود تحویل داده شده است.

واحدی افزود: همزمان با اطلاع از شیوع بیماری کویید 19 و در نشست مسؤولین دانشگاهی تصمیم گرفته شد که در این راستا با یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در دانشگاه صحبت هایی انجام و در خصوص تولید محصول به صورت مشترک توافق صورت گرفت.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در خصوص فرایند ایجاد محصول توضیح داد: با بازسازی و راه اندازی دستگاه تقطیر مایع به مایع موجود در آزمایشگاه مهندسی شیمی و با توجه به اخذ مجوز های لازم، توانستیم بالغ بر 2000 لیتر محلول ضدعفونی دست و محیط تولید کنیم و آن را به مراکز درمانی و بیمارستانی تحویل دهیم.

وی تاکید کرد: با استفاده از دستگاه اتوکلاو موجود در آزمایشگاه صنایع غذایی این واحد دانشگاهی، روزانه حدود 1000 ماسک بهداشتی تولید شده درستاد مقابله با کرونای شاهرود استریل و تحویل داده می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 875

به "2000 لیتر مایع ضدعفونی کننده در دانشگاه آزاد شاهرود تولید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2000 لیتر مایع ضدعفونی کننده در دانشگاه آزاد شاهرود تولید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید