امکان استفاده هتلهای اردبیل از تسهیلات تجهیز و نوسازی

به گزارش بازیکده، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، امکان استفاده هتلهای اردبیل از تسهیلات تجهیز و نوسازی وجود دارد.

امکان استفاده هتلهای اردبیل از تسهیلات تجهیز و نوسازی

نادر فلاحی در جلسه با فرماندار سرعین گفت: هتلهای متقاضی تسهیلات برای نوسازی و تجهیز واحدهای خود می توانند از تسهیلات 10 درصدی بند الف تبصره 18 استفاده کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: متقاضیان این تسهیلات می توانند با مراجعه به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و تشکیل پرونده درخواست استفاده از این تسهیلات را ارائه کنند.

او تاکید کرد: شرط انجام فعالیت واحدهای اقامتی داشتن پروانه بهره برداری است و در مورد خانه مسافرها طبق مصوبه ستاد خدمات سفر فرمانداری ها اعلام نظر می کنند و در صورت نیاز شهرستان مجوز صادر می شود.

فلاحی با اشاره به لزوم ساماندهی جارچی ها در شهر سرعین ادامه داد: لازم است که در این مورد اثباتی ایجابی عمل شود و تصمیماتی درخصوص ساماندهی آنها از جمله ایجاد برخی مجموعه ها به منظور اطلاع رسانی برای مسافرها گرفته شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل همچنین با اشاره به پایگاه ملی کنزق در شهرستان سرعین گفت: پایگاه های ملی از این پس زیر نظر ادارات شهرستان ها عمل خواهند کرد و در مورد پایگاه ملی کنزق 2 میلیارد اعتبار داریم که برای توسعه این مجموعه هزینه خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2034

به "امکان استفاده هتلهای اردبیل از تسهیلات تجهیز و نوسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان استفاده هتلهای اردبیل از تسهیلات تجهیز و نوسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید