بازداشت سرپرست تیم ملی در فرودگاه امام، نفر بازداشتی را عوض کردند!

به گزارش بازیکده، میثم جعفری مدیر تشریفات با قبول مسئولیت 165 هزار یور به جای امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی بازداشت شد تا والیبالی ها به ایتالیا بروند.

بازداشت سرپرست تیم ملی در فرودگاه امام، نفر بازداشتی را عوض کردند!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال بامداد دوشنبه در فرودگاه امام خمینی (ره) به علت داشتن 165 هراز یورو بازداشت شد. تیم ملی والیبال که دوشنبه صبح مسافر لیگ ملت ها به میزبانی ریمینی ایتالیا بود، سفرش بدون حاشیه و دردسر نبود.

ظاهرا بازداشت امیر خوش خبر ماجراهای والیبالی ها را کلید زد. او به علت همراه داشتن 165 هزار یورو بازداشت شد. اتفاقی که ممکن بود تیم ملی والیبال از لیگ ملت ها جا بماند. به همین علت محمدرضا داورزنی به محض اطلاع از این اتفاق، میثم جعفری مدیر تشریفات را به فرودگاه فرستاد تا به جای امیر خوش خبر در بازداشت بماند.

من مسئولیت یوروها را قبول کردم

میثم جعفری داستان را این طور تعریف کرد: من با تماس آقای داورزنی از خواب بیدار شدم، او به من گفت خودت را به فرودگاه برسان و به جای خوش خبر در بازداشت بمان تا تیم به ایتالیا برود. اگر من نمی رفتم تیم در موعد مقرر به حباب لیگ ملتها نمی رسید و بازی ها را از دست می داد. من هم خودم را به فرودگاه رساندم و مسئولیت یوروها را قبول کردم.

خوش خبر نامه کلی برای یوروها نداشت

مدیر تشریفات فدراسیون والیبال با بیان اینکه یوروها امروز برطرف توقیف می شوند گفت: خوش خبر نامه بانک مرکزی را داشت اما باید مثل فوتبال یک نامه کلی هم می گرفت که نبود آن دردسرساز شد. با گرفتن آن نامه امروز یوروها از توقیف خارچ می شوند.

ظاهرا قرار است فدراسیون به وسیله سفارت یا حواله صرافی پول را به دست خوش خبر در ریمینی ایتالیا برساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1657

به "بازداشت سرپرست تیم ملی در فرودگاه امام، نفر بازداشتی را عوض کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت سرپرست تیم ملی در فرودگاه امام، نفر بازداشتی را عوض کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید