آنالیز طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به سال آینده موکول می گردد

به گزارش بازیکده، تهران (پانا) - رئیس کارگروه آنالیز طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی ایراداتی را که معاونت قوانین مجلس به این طرح وارد دانسته بود را برطرف نموده است تاکید نمود که آنالیز آن در صحن به علت آنالیز لایحه بودجه 1401 به سال آینده موکول خواهد شد.

آنالیز طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به سال آینده موکول می گردد

به گزارش خانه ملت، عباس گودرزی در تشریح فرایند آنالیز طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، گفت: همانطور که پیش از این نیز گزارش دادیم، قرار بر این بود که سازمان امور اداری و استخدامی کشور لایحه ای را برای ساماندهی استخدام کارکنان دولت به کمیسیون اجتماعی ارائه دهد و چون به این امر مبادرت نورزید، ادامه آنالیز طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستور کار کمیسیون نهاده شد.

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا 2 روز آینده به صحن ارسال می گردد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این طرح در نهایت در کمیسیون اجتماعی مجلس به تصویب رسید و به هیات رئیسه و معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی ارسال شد تا در دستور کار صحن علنی مجلس قرار بگیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی ایراداتی را به این طرح وارد دانست بنابراین مجدد برای اصلاح به کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع داده شد و به وسیله بحث و گفتگو با مرکز پژوهش های مجلس این ایرادات برطرف شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید نمود: این طرح تا دو روز آینده مجدد به هیات رئیسه ارسال خواهد شد تا در دستور کار صحن علنی مجلس قرار بگیرد. ضمن اینکه کوشش می کنیم بعد از اعلام وصول آن برای اینکه در اولویت دستور کار صحن نیز قرار بگیرد به جمع آوری امضاء از نمایندگان مجلس بپردازیم.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به آنالیز لایحه بودجه 1401 در صحن علنی مجلس که از فردا شروع خواهد شد، سایر طرح ها و لوایح تا خاتمه زمان آنالیز و تصویب آن از دستورکار صحن خارج خواهند شد، اضافه نمود: آنالیز طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به علت آنالیز لایحه بودجه 1401 به سال آینده موکول می گردد ضمن اینکه ما کوشش کردیم به گونه ای ایرادات آن را برطرف کنیم که در زمان آنالیز این طرح در صحن علنی مجلس با موانع قانونی روبرو نشده و به سرعت به تصویب برسد.

رئیس کارگروه آنالیز طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: به تازگی بعضی نمایندگان مجلس برای جمع آوری امضا به منظور در اولویت نهاده شدن این طرح اقدام نموده اند و این در حالی است که تا قبل از زمان اعلام وصول آن در صحن این امضاها بلااثر خواهند بود بنابراین بعد از ثبت آن در جهت جمع آوری امضاء از نمایندگان مجلس برای در اولویت نهاده شدن آن نیز اقدام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1981

به "آنالیز طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به سال آینده موکول می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به سال آینده موکول می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید