تهیه 500 بسته آموزشی رعایت پروتکل های بهداشتی در کارگاه های مرمتی آذربایجان غربی

به گزارش بازیکده، معاون میراث فرهنگی آذربایجان غربی گفت: با توجه به شیوع کرونا 500 بسته آموزشی رعایت پروتکل های بهداشتی در کارگاه های مرمتی استان تهیه شد.

تهیه 500 بسته آموزشی رعایت پروتکل های بهداشتی در کارگاه های مرمتی آذربایجان غربی

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی نمای ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، حسن سپهرفر روز یکشنبه 21 اردیبهشت 99 گفت: از آنجایی که کارگاه های مرمتی آثار و بناهای تاریخی استان در روزهای آینده شروع به کار می نمایند، این کارگاه ها ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستند.

او اضافه نمود: در این راستا بسته های آموزشی با توجه به اصول بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهیه شده و اقدامات لازم برای چاپ آن ها در دست انجام است.

معاون میراث فرهنگی آذربایجان غربی توضیح داد: این بسته های آموزشی پس از چاپ در بین پیمانکاران، کارگرها و استادکاران توزیع خواهد شد.

او اضافه نمود: بر اساس برنامه ریزی هایی که اجرا شده مقرر است به زودی کارگاه های مرمتی مربوط به ابنیه تاریخی فعالیت خود را از سر بگیرند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 870

به "تهیه 500 بسته آموزشی رعایت پروتکل های بهداشتی در کارگاه های مرمتی آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه 500 بسته آموزشی رعایت پروتکل های بهداشتی در کارگاه های مرمتی آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید