خبرنگاران یاری های بانک مسکن بین زلزله زدگان سی سخت توزیع شد

به گزارش بازیکده، یاسوج- خبرنگاران- مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک مسکن در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی خود، تعداد 3 هزار تخته پتوی مسافرتی به زلزله زدگان سی سخت اهدا کرد.

خبرنگاران یاری های بانک مسکن بین زلزله زدگان سی سخت توزیع شد

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محمد اکبری روز یکشنبه در این باره گفت: در پی وقوع زلزله 5.6 ریشتری خسارت زیادی به ساختمان های اداری و مسکونی، ابنیه و تاسیسات و طرح های تولیدی و کشاورزی مردم سی سخت و روستاهای اطراف وارد شده است.

وی سرمای شدید سی سخت را طاقت فرسا دانست و اضافه کرد: در این شرایط ضروری است همه با هر توان و امکانی به یاری مردم زلزله زده بشتابیم.

مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: با توجه به اینکه افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی نیازمندتر از سایر اقشار هستند تصمیم گرفته شد این مرحله از یاری ها با هماهنگی کمیته امداد و بهزیستی استان و پایگاه مقاومت شهدای بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع گردد.

زلزله ای به بزرگی 5.6 ریشتر ساعت 22 و پنج دقیقه و 34 ثانیه چهارشنبه شب 29 بهمن ماه 1399 شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند.

براساس این گزارش ،زلزله در فاصله 10 کیلومتری سی سخت در کهگیلویه و بویراحمد ، 19کیلومتری کمه در استان اصفهان و 24 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاده است .این زلزله تلفات جانی نداشته اما 63نفر مجروح برجای گذاشته است.

این زمین لرزه در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت هم احساس شد.

12 فروردین سال 97 نیز زمین لرزه 5.6 ریشتری در شهرهای سی سخت و یاسوج خساراتی به بار آورد.

شهرستان 42 هزار نفری دنا در 35 کیلومتری غرب یاسوج واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1444

به "خبرنگاران یاری های بانک مسکن بین زلزله زدگان سی سخت توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یاری های بانک مسکن بین زلزله زدگان سی سخت توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید