دانشگاه صدا و سیما به مناسبت هفته پژوهش از 18 عنوان کتاب تخصصی رونمایی می نماید

به گزارش بازیکده، معاون پژوهشی دانشگاه صدا و سیما گفت: دانشگاه صدا و سیما به مناسبت هفته پژوهش، دوم دی ماه از 18 عنوان کتاب در حوزه های تخصصی رونمایی خواهد نمود.

دانشگاه صدا و سیما به مناسبت هفته پژوهش از 18 عنوان کتاب تخصصی رونمایی می نماید

علی رجب زاده طهماسبی، معاون پژوهشی دانشگاه صدا و سیما در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره فعالیت های این دانشگاه در هفته پژوهش گفت: هفته پژوهش فرصت مناسبی برای پرداختن به موضوعات مورد بحث در امر پژوهش است؛ به طوری که نقاط ضعف و قوت را در تمامی حوزه های پژوهش شناسایی نموده و به ارائه راه حل بپردازیم.

طهماسبی با بیان اینکه دانشگاه صدا و سیما به مناسبت هفته پژوهش روز دوشنبه 2 دی سال 98 از ساعت یک و نیم تا سه و نیم جشنواره ای را برگزار می نماید، توضیح داد: در این جشنواره از تازه های انتشارات دانشگاه صدا و سیما که برای اولین بار به هجده عنوان کتاب در حوزه های تخصصی رسیده است، رونمایی خواهد شد.

معاون پژوهشی دانشگاه صدا و سیما با بیان اینکه در این جشنواره استاد پژوهشگر برتر نیز معرفی خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه پژوهشگر برتر دانشگاه صدا و سیما تنها به وسیله آیین نامه پژوهشگر برتر وزارت علوم انتخاب می گردد. دانشگاه صدا و سیما برای اولین بار با استفاده از سامانه پژوهشی، نوع عملکرد اساتید را براساس ضوابط وزارت علوم آنالیز می نماید. به همین منظور این دانشگاه برای سال 98 تنها یک پژوهشگر برتر را معرفی خواهد نمود.

وی ادامه داد: خاتمه نامه های دانشجویی نیز به عنوان محور سومی در این جشنواره مورد توجه واقع می شوند. با توجه به اینکه دانشگاه صدا و سیما در چهار حوزه تخصصی یعنی رادیو و تلویزیون، هنر های دیجیتال، ارتباطات و مهندسی رسانه دانشجو می پذیرد به همین منظور در جشنواره هفته پژوهش از چهار خاتمه نامه به عنوان خاتمه نامه برتر دانشجویی تقدیر خواهیم کرد.

طهماسبی در خاتمه اعلام نمود: همچمین در این جشنواره از کتابخانه دیجیتال دانشگاه صدا وسیما رونمایی خواهد شد. تمام کوشش خود را نموده ایم تا با استفاده از بال پژوهش دانشگاه صدا و سیما را معرفی کنیم و مرجعیت رسانه را در کشور به دست آوریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 597

به "دانشگاه صدا و سیما به مناسبت هفته پژوهش از 18 عنوان کتاب تخصصی رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه صدا و سیما به مناسبت هفته پژوهش از 18 عنوان کتاب تخصصی رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید