(فیلم و عکس) تورس؛ شاسی بلند نو و مجذوب کننده سانگ یانگ

به گزارش بازیکده، سانگ یانگ تورس 2023 یکی از محصولات تازه این برند است که عرضه آن در اروپا، استرالیا و نیوزیلند را برنامه ریزی شده است. تورس نخستین مدل تازه سانگ یانگ طی چهار سال گذشته پس از بحران مالی این شرکت محسوب می گردد.

(فیلم و عکس) تورس؛ شاسی بلند نو و مجذوب کننده سانگ یانگ

سانگ یانگ یک خودرساز کره ای است که پس از پشت سر گذاشتن یک بحران مالی میخواهد بار دیگر فعالیت های خود در بازار های خارجی را توسعه دهد.

سانگ یانگ تورس 2023 یکی از محصولات تازه این برند است که عرضه آن در اروپا، استرالیا و نیوزیلند را برنامه ریزی شده است. تورس نخستین مدل تازه سانگ یانگ طی چهار سال گذشته پس از بحران مالی این شرکت محسوب می گردد.

تورس یک خودرو شاسی بلند میزان میانه است که فاصله بین مدل کوچک تر سانگ یانگ کوراندو و مدل بزرگتر سانگ یانگ رکستون را پر می نماید.

سانگ یانگ تورس قرار است فقط به صورت مدل تمام الکتریکی در اروپا عرضه گردد، اما این خودرو در مدل استاندارد به پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری چهار سیلندر مجهز است که توانایی فراوری 125 کیلوات (168 اسب بخار) نیرو و 280 نیوتن متر گشتاور را دارد.

یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک نیز نیروی پیشرانه را به چرخ های جلو منتقل می نماید. بعلاوه سامانه چهار چرخ محرک به صورت آپشن در دسترس است.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

طراحی و ویژگی های سانگ یانگ تورس 2023

از نظر طراحی، سانگ یانگ تورس ظاهری مستحکم و خشن با عناصر الهام گرفته شده از دیگر برند های محبوب بین المللی را ارائه می نماید. در قسمت جلو شش نوار عمودی بین دو چراغ جلو و در بالای جلوپنجره دیده می شوند که شبیه به خودرو های جیپ است.

طراحی کلی و قسمت عقب خودرو نیز شبیه به فورد اکسپلورر به نظر می رسد. یک محفظه ذخیره سازی روی ستون سی سمت راست نیز دیده می گردد که این ایده شاید از تازهترین مدل لندروور دیفندر وام گرفته شده باشد.

در داخل کابین، دو نمایشگر در کنسول مرکزی سانگ یانگ تورس جلب توجه می نمایند که نمایشگر 12.3 اینچی برای سامانه اطلاعات تفریح خودرو و نمایشگر 8 اینچی برای کنترل آب و هوا در نظر گرفته شده است. بعلاوه، یک نمایشگر راننده و آینه دید عقب دیجیتالی و چراغ های تزئینی ال ئی دی جلب توجه می نمایند. بیشتر ابزار های کنترلی نیز در غربیلک فرمان یکپارچه شده اند.

تریم پایه (T5) در بازار کره جنوبی با روکش چرم مصنوعی برای صندلی ها، صندلی های جلو مجهز به گرمکن و غربیلک فرمان گرم شونده عرضه می گردد. برترین تریم تورس یعنی T7 نیز دارای نورپردازی محیطی، صندلی راننده برقی با قابلیت حرکت در هشت جهت، صندلی های عقب مجهز به گرمکن و صندلی های جلو دارای تهویه مطبوع است.

از جمله ویژگی های ایمنی سانگ یانگ تورس می توان به سامانه های یاری به تشخیص نقطه کور، یاری به رانندگی بین خطوط، هشدار هنگام خروج از خودرو، ترمز اضطراری اتوماتیک، و کیسه هوا کامل اشاره نمود.

در کره جنوبی، تریم T5 قیمتی بین 26900000 تا 27400000 وون (29830 دلار تا 30469 دلار) و تریم T7 قیمتی بین 29900000 تا 30400000 وون (33249 تا 33805 دلار) دارد.

منبع: فرادید
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2139

به "(فیلم و عکس) تورس؛ شاسی بلند نو و مجذوب کننده سانگ یانگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(فیلم و عکس) تورس؛ شاسی بلند نو و مجذوب کننده سانگ یانگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید