مدیرانی که کوتاهی نمایند باید جوابگو باشند

به گزارش بازیکده، خبرنگاران/یزد استاندار یزد بر اجرای مصوبات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی تاکید نمود و گفت مدیرانی که کوتاهی نمایند باید جوابگو باشند.

مدیرانی که کوتاهی نمایند باید جوابگو باشند

مهران فاطمی در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی

در استان یزد با بیان اینکه نسبت به مصوبات این جلسه نباید مانند جلسات دیگر نگاه گردد، گفت: باید از جلسه بعدی مدیران دستگاه ها حاضر شوند و مصداقی و دقیق گزارش عملکرد بدهند تا اگر کوتاهی در مورد اجرای مصوبات صورت گرفته، دستگاه مربوطه جوابگو باشد.

وی با تاکید بر اینکه سال حمایت از فراوری به این معناست و باید به آن سمت حرکت کرد، گفت: با توجه به این مهم، حداکثر ظرف 48 ساعت در طول این یک ماه، دقیق کار را پیگیری نمایند و گزارش دهند و بدون تعارف و رودر بایستی واقعیت متن را گزارش دهیم.

به گفته استاندار یزد تامین آهن اسفنجی، قیمت آهن اسفنجی، واگذاری سهمی معدنی و کمبود نیروی کار در صنعت جزو مسائل عمده است.

استاندار با بیان اینکه صنایع بالادستی باید در کنار پهنه نیز معدنی ایجاد گردد، گفت: باید در مورد این بخش ها نیز اقدام گردد و راهبرد بلندی در زمینه های متعدد صنعت از سنگ تا قطعه را مورد نظر داشته باشیم.

وی توضیح داد: هیچ توجیهی ندارد که واحدی در استان آهن اسفنجی دارد ولی از جای دیگری آهن اسفنجی واحدی در یزد تامین می گردد.

وی با بیان اینکه در مورد مسائل صنعت با ایمیدرو که از سوی فعالان مالی مطرح شد، اظهار کرد: علاوه بر اینها باید بپذیریم که در مورد تامین گاز مورد احتیاج دچار مشکل هستیم به طوری که شبکه سراسری ایجاد شده اما مخزن آن ایجاد نشده است.

وی اضافه کرد: در صنعت و فرایندهای فراوری، باید به سمت بهره وری برویم و شرایط و الزامات را به در چارچوب ظرفیت های قانونی ببینیم که خوراک از استان خارج گردد.

استاندار توضیح داد: در مورد کمبود نیروی کار، ریشه اصلی مشکل نبود توازن استانی است چرا که به یک سمت حرکت کردیم و حالا کمبود نیروی کار داریم لذا باید در درازمدت توازنی ایجاد کنیم که با ارایه مدل و سوق دادن شرایط بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

فاطمی در سرانجام با بیان اینکه نیروهای کارخانجات باید بومی شوند، گفت: با این رویکرد، مسائل و آسیب های اجتماعی هم کمتر خواهد بود از طرفی باید فرهنگ کار را در یزد جابیندازیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1863

به "مدیرانی که کوتاهی نمایند باید جوابگو باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرانی که کوتاهی نمایند باید جوابگو باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید