بازسازی ساختمان: بازسازی خانه اربابی اردبیل با سرمایه گذاری بخش خصوصی

به گزارش بازیکده، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بازسازی خانه اربابی اردبیل با سرمایه گذاری بخش خصوصی صورت می گیرد.

بازسازی ساختمان: بازسازی خانه اربابی اردبیل با سرمایه گذاری بخش خصوصی

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

محمدرضا شایقی در جلسه با سرمایه گذار خانه اربابی اردبیل اظهار کرد: این خانه که با عنوان خانه اربابی در لیست آثار ملی کشور به ثبت رسیده، در حال بازسازی برای تکمیل و بهره برداری است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل اعلام کرد: این بنا با زیربنای 550 متر با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریالی از سوی بخش خصوصی در حال بازسازی و بازسازی بوده و اقدامات اجرایی در این خانه تاریخی فعال است.

او ادامه داد: خانه اربابی برابر ضوابط و مقررات بازسازی آثار تاریخی با نظارت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل در حال بازسازی بوده و تمامی ضوابط در آن لحاظ شده است.

شایقی گفت: براساس هدف گذاری های اجرا شده، این بنا بعد از بازسازی با کاربری رستوران سنتی و با اشتغالزایی بیش از 10 نفر آغاز به فعالیت خواهد نمود.

منبع: همگردی
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1872

به "بازسازی ساختمان: بازسازی خانه اربابی اردبیل با سرمایه گذاری بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: بازسازی خانه اربابی اردبیل با سرمایه گذاری بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید