مقاله: چطور بهترین سنگ را برای کف ساختمان انتخاب کنیم

به گزارش بازیکده، قطعا می دانید انواع مدل سنگ هایی که در داخل ساختمان استفاده می شوند با انواع سنگ هایی که در مدل سنگ فرش حیاط و باغ است، متفاوت هستند. سنگ یکی از مصالح شیک، با دوام و نسبتا گران جهت کف سازی منازل در فرایند بازسازی خانه است. اما بهترین سنگ برای کف ساختمان چه ویژگی هایی دارد؟ سنگ ها اصولا طول عمر بالایی دارند و با هر فضایی از منزل سازگار هستند. از طرفی در مناطق گرمسیر، زودتر از باقی مصالح خنک شده و به خنکی فضای داخلی یاری می نمایند. در مناطق سردسیر هنگام گزینش چنین مصالحی باید ساختمان را از روش گرمایش از کف بهره مند کنید. از دیگر نکات مثبت سنگ می توان به عدم پراکنش و یاری به کاهش آلرژی در منزل اشاره نمود.

مقاله: چطور بهترین سنگ را برای کف ساختمان انتخاب کنیم

تصویر بالا نمادی از یک حمام تمام عیار است. وانی مدرن و خاص، پنجره های عظیم با طبیعت زیبا، تضاد رنگی مناسب و کف سازی با سنگ مرمر! نحوه ترکیب سنگ مرمر با رنگی دیگر، فضا را از یکنواختی در آورده و آن را به صحنه ای خاص تر از تکرار معمولی سنگ های تکراری در کف تبدیل نموده است.

سنگ تراورتن در قیاس با مرمریت ها سختی کم تری داشته و نرم تر است. به دلیل مقاومت خوب این نوع سنگ در شرایط آب و هوایی مختلف، استفاده آن ها در نمای ساختمان نیز رایج است. به دلیل تنوع بسیار زیاد این سنگ، می توان آن را در جای جای منزل استفاده کرد و طراحی های مختلف وفق داد.

گاهی اوقات طراحی در یک زمینه رنگی پیروز تر و کم ریسک تر از ترکیب رنگ های مختلف است. مخصوصا اگر مهارت و سلیقه کافی در دکوراسیون داخلی ندارید بهتر است از یک طیف رنگی در طراحی فضا، همانند تصویر بالا بهره برید.

شاید بتوان گفت که این سنگ بهترین سنگ ساختمانی است. شکوه و زیبایی خاص این نوع سنگ، سبب محبوبیت بسیار زیاد آن شده است. با وجود خش افتادن سریع و لک افتادن و قیمت بسیار بالایش، این امر مانع محبوبیتش نشده است. شفافیت و براقی زیبای این سنگ، ظاهر آن را کاملا بی نقص جلوه داده است. اما باید ذکر کنم که این نوع سنگ نیازمند نگهداری بیش تری نسبت به باقی سنگ هاست.

منبع مقاله: چطور بهترین سنگ را برای کف ساختمان انتخاب کنیم

انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1790

به "مقاله: چطور بهترین سنگ را برای کف ساختمان انتخاب کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چطور بهترین سنگ را برای کف ساختمان انتخاب کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید