گوگل پیکسل 3 ایکس ال و پیکسل 3 رسما معرفی شدند

به گزارش بازیکده، وب سایت ترنجی - سینا عطایی: بالاخره گوگل به معرفی محصولات سخت افزاری جدید خود پرداخت. دیشب 3 محصول در 3 دسته بندی متفاوت از سوی گوگل ارایه شدند که ما با آخرین و پر مخاطب ترین آن ها شروع می کنیم، پیکسل 3! جالب اینکه در طول کل مراسم نام پیکسل 3 ایکس ال به گوش من نخورد و گوگل تمام صحبت خود را روی برند پیکسل 3 متمرکز نموده بود! بسیار خوب، در ادامه با ما همراه باشید تا گوگل پیکسل 3 ایکس ال و پیکسل 3 را که شب گذشته رسما معرفی شدند، مرور کنیم.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال و پیکسل 3 رسما معرفی شدند

نکته ای که کاملا در بخش معرفی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال کنفرانس گوگل معین بود، آن ها درباره معینات سخت افزاری هیچ صحبتی نکردند، فقط درباره روح و آن چه که قابل لمس تر برای کاربر است صحبت شد. در جمع بندی بخش معرفی پیکسل 3 آن ها گفتند این موبایلی است که:

1- خودش موبایل را پاسخ می دهد.

2- هیچ صحنه ای را از دست نمی دهد.

3- وقتی شارژ می گردد هم به عنوان یک دستیار هوشمند مفید عمل می نماید.

اولین موضوع به ویژگی جدید گوگل دوپلکس (Google Duplex) اشاره دارد که وقتی شماره ای ناشناس با پیکسل 3 شما تماس می گیرد، انتخاب می کنید که گوگل دوپلکس با آن صحبت نموده و مکالمه به صورت در لحظه روی نمایشگر به صورت متنی به شما نشان داده می گردد. پس از آن شما می تواند تماس را قبول کنید یا رد بزنید. این باعث می گردد از تماس های تبلیغاتی دورتر بمانید!

دومین موضوع به دوربین تکی پیکسل 3 اشاره دارد. پیکسل 3 پیش از این که شاتر را بفشارید صحنه های را ثبت می نماید و جالب اینکه تمام این تصاویر HDR هم هستند! سپس شما از بین شکار دوربین می توانید بهترین یا خاص ترین تصویر را برگزینید! درباره دوربین پیکسل 3 دو ویژگی جذاب دیگر نیز وجود دارد که کمی پایین تر به آن می پردازیم.

و سومین ویژگی را می توان مربوط به زمانی دانست که پیکسل 3 روی داک شارژر بی سیم خود واقع شده است. در این حالت گوگل پیکسل 3 یا پیکسل 3 ایکس ال شبیه به گوگل هوم هاب (Google Home Hub) عمل می نماید. می توانید نوتیفیکیشن های خود را بببینید، کاور موسیقی در حال پخش نشان داده گردد یا به عنوان قاب عکس از آن استفاده نمایید.

دوربین پیکسل 3

اما به دوربین برسیم، ابتدا با جذاب ترینش برای خودم شروع می کنم. ما به تک دوربینه بودن پیکسل 3 شکایت داشتیم اما حالا به نظر می رسد که گوگل احتیاج ما برای دوربین دوم تله را که دو برابر زوم اپتیکال ارایه می کرد را سعی در رفع کردن دارد!

هر چند هنوز این ویژگی زوم نرم افزاری دوربین پیکسل 3 معروف به Super Res Zoom که با سرهم کردن چندین عکس از زوایای مختلف که در اثر تکان خوردن دست شما ثبت می گردد، نمی تواند جای یک دوربین تله حدود 50 میلی متری را بگیرد اما این در حقیقت یک خروجی خیلی خوب است.

به جز این ویژگی جذاب، گوگل در مقایسه ای با آیفون Xs به وضوح رجحان خود را در شرایط نوری ضعیف نشان می دهد. می توانید در تصویر زیر ببینید که آلگوریتم پردازش تصویر پیکسل 3 چقدر می تواند موثر واقع گردد و این تصاویر را بدون هیچ ویرایشی، در کنار یکدیگر اینقدر متفاوت نشان دهد.

دوربین سلفی دوگانه پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال با عقیده به دوربین دوم زاویه دید عریض طراحی شده اند و به شما یاری می نمایند که جزئیات بیشتری را در قاب تصویر خود داشته باشید.

درست است که گوگل درباره معینات سخت افزاری پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال صحبتی نکرد اما ما می توانید بخشی از آن را برای شما مرور کنیم. گوگل پیکسل 3 چپیست اسنپدراگون 845 با حافظه داخلی 64 گیگابایت و حافظه رم 4 گیگابایتی را ارایه می نماید که متاسفانه انتخاب بیشتری برای حافظه رم در دسترس نیست. بلندگوهای همسان استریو روی قاب جلویی قرار دارند و چیپست امنیتی Titan M گوگل که در هر سه محصولی که امشب معرفی شدند، شاهد بودیم.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال نیز همان پیکسل 3 است که نمایشگر 6.3 اینچی با بریدگی بزرگ و عمیق دارد اما گوگل حتی به آن اشاره هم نکرد و در اکثر طول مراسم، با پس زمینه مشکی پوشیده شده بود. نمایشگر گوگل پیکسل 3 با نسبت تصویر 18:9 و اندازه 5.5 اینچی ارایه شده است. درباره رزلوشن این دو نمایشگر OLED هیچ صحبتی نشد. معینا در انتها احتیاج به یادآوری نیست که سیستم عمل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال، اندروید 9 است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال دستگاه های موفقی خواهند بود؟

منبع: برترین ها
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 178

به "گوگل پیکسل 3 ایکس ال و پیکسل 3 رسما معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل پیکسل 3 ایکس ال و پیکسل 3 رسما معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید