تشدید تحریم تبلیغاتی فیس بوک توسط شرکت های تجاری

به گزارش بازیکده، بی توجهی فیس بوک نسبت به حذف پست های سیاسی قانون شکنانه ترامپ و حامیانش موجب شده تا بسیاری از شرکت های تجاری انتشار تبلیغات بازرگانی در این شبکه اجتماعی را متوقف نمایند.

تشدید تحریم تبلیغاتی فیس بوک توسط شرکت های تجاری

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، بعد از انتقادهای گسترده از فیس بوک، این شبکه اجتماعی هم تصمیم گرفت مانند توئیتر برای مطالب سیاسی حاوی محتوای دروغ پراکنانه و مروج خشونت از برچسب استفاده کند. اما تاخیر و دودلی فیس بوک در این زمینه باعث شد تا شرکت های تجاری نیز در واکنش انتشار تبلیغات خود را در فیس بوک به طور موقت متوقف نمایند.

از جمله شرکت هایی که از توقف موقت انتشار تبلیغات خود در فیس بوک خبر داده اند، می توان به کوکاکولا، هرشی، هوندا و غیره اشاره نمود. پیش از این dove، لیپتون و وریزون هم از تصمیم مشابهی خبر داده بودند. این تحریم تبلیغاتی از سوی گروه های مدنی مخالف نژادپرستی و تبعیض و معترض به سیاست های ترامپ برنامه ریزی شده است.

در مجموع قرار است 120 شرکت تجاری به این تحریم تبلیغاتی بر ضد فیس بوک بپیوندند. این شرکت ها با صدور بیانیه های جداگانه ای ضمن محکوم کردن نژادپرستی خواهان جدیت فیس بوک در برخورد با این پدیده شده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1022

به "تشدید تحریم تبلیغاتی فیس بوک توسط شرکت های تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید تحریم تبلیغاتی فیس بوک توسط شرکت های تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید