جوانان جویای کار نباید به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند

به گزارش بازیکده، خبرنگاران/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: جوانان جویای کار نباید به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند.

جوانان جویای کار نباید به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند

علی آشتاب امروز 23 آذرماه، اظهار کرد: برای تحقق و اجرای برنامه های گام دوم انقلاب توجه به اصل شفافیت، نخبه گرایی، جوان گرایی، عدالت محوری و فسادستیزی و عملیاتی کردن این برنامه از مهمترین شاخصه های این اداره کل است.

وی توجه به مهارت دانش آموختگان را در این موله بسیار تأثیرگذار دانست و توضیح داد: با همکاری دانشگاه ها و مراکز آموزشی مهارتی دولتی و خصوصی برنامه ریزی شده تا جوانان بتوانند با داشتن مهارت های لازم به بازار کار وارد شوند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به فرهنگ کار و کوشش در بین جونان استان اشاره نمود و اضافه نمود: جوانان جویای کار نباید به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند و نگرشان را نسبت به پشت میزنشینی تغییر دهند چراکه با کارآفرینی و خلاقیت در بازار کار آزادمی توانند هم در فراوری مشارکت نمایند و هم منجر به توسعه منطقه خود خواهند شد.

آشتاب با اشاره به مشوق های لازم برای استخدام جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی در واحدهای مالی استان، اظهار داشت: مشوق های بیمه ای، طرح کاروزی و طرح یارانه دستمزد برای جذب دانش آموختگان دانشگاهی در بنگاه های مالی با حفظ اشتغال موجود در استان اجرایی شده و این اداره کل در اجرای این طرح جزو استان های برتر کشور بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1906

به "جوانان جویای کار نباید به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانان جویای کار نباید به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید