دولت متعهد حمایت های ویژه از محرومان برای توسعه است

به گزارش بازیکده، خبرنگاران/کردستان معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه سرریز توسعه برای محرومین در برنامه دولت نیست گفت: اما با این وجود دولت برنامه ویژه ای برای حمایت از محرومان را در دستور کار دارد.

دولت متعهد حمایت های ویژه از محرومان برای توسعه است

نوبخت امروز سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان کردستان اظهار کرد: در حال حاضر بدترین شرایط تحریم ها را تجربه می کنیم و دشمن فقط برای تامین دارو و غذا اجازه فروش نفت را به ایران داده بود که آن هم انجام نشد.

وی اضافه کرد: ایران بین کشورهای نفت خیز بیشترین رشد را داشت اما دشمن مانع ادامه این فرایند شد.

معاون رییس جمهور گفت: اکنون بعد از گذشت 4 سال از تحریم های سخت کشور، هنوز فعالیت کشور ادامه دارد و درحال برگشت به شرایط عادی است.

وی اضافه کرد: جدیت موجود در این جلسه که با حضور نمایندگان دولت و مردم در حال برگزاری است، نوعی تمسخر به دشمنانی است که فکر می کردند با تحریم ها می توانند مانع توسعه کشور شوند.

نوبخت گفت: در این شرایط سخت تحریم، درآمد دولت طی سال جاری 20 درصد افزایش داشته و تا کنون پاداش سال گذشته همه بازنشسته های کشور پرداخت شده است.

وی همچنین، پرداخت نقدی 13 هزار و 500 میلیار تومان به گندم کاران، پرداخت 16 میلیارد تومان خسارات سیل و غیره را از جمله دستاوردهای اقتصادی دولت در شرایط تحریم ذکر کرد.

معاون رییس جمهور بیان کرد: دولت خود را موظف به متعهد بودن در برابر اجرایی کردن قول های مساعدی که به مردم داده، نموده است.

وی گفت: دولت، مجلس و قوای سه گانه زیر سایه رهبری در کوشش است تا نمادی از خدمت به مردم را به تماشا بگذارد.

نوبخت با اشاره به اینکه سرریز رفاه برای محرومین در برنامه دولت نیست اعلام کرد: اما با این وجود دولت برنامه ویژه ای برای حمایت از محرومان را در دستور کار دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 513

به "دولت متعهد حمایت های ویژه از محرومان برای توسعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت متعهد حمایت های ویژه از محرومان برای توسعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید