رسوایی تازه برای بروکسل، انحلال یک مهمانی شبانه غیرقانونی با حضور دیپلمات های اروپایی

به گزارش بازیکده، رسانه های بلژیکی از انحلال یک مهمانی شبانه نقض کننده محدودیت های کرونایی در قلب پایتخت بلژیک توسط نیروهای پلیس خبر دادند که شماری از دیپلمات های اروپایی هم در آن حضور داشتند.

رسوایی تازه برای بروکسل، انحلال یک مهمانی شبانه غیرقانونی با حضور دیپلمات های اروپایی

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا لحظه آخری از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه بیلد آلمان، برگزاری یک مهمانی نقض نماینده محدودیت های کرونایی در پایتخت بلژیک که شماری از دیپلمات های اروپایی هم در آن حضور داشتند دردسر تازه ای برای بروکسل ایجاد نموده است.

نشریه بیلد آلمان از یک رسوایی برای بروکسل اطلاع داده است.

به گزارش رسانه های بلژِیکی در آدینه شب پلیس یک مهمانی غیر قانونی و نقض نماینده محدودیت های کرونایی در مرکز پایتخت بلژیک را متلاشی کرد.

پلیس به این پارتی هجوم برد چرا که شرکت نمایندگان در آن به قواعد و محدودیت های کرونایی در بروکسل پایبند نبودند. در بروکسل به دلیل محدودیت ها برای مقابله با کرونا تنها تجمع حداکثر تا 4 نفر مجاز است.

بر اساس گزارش رسانه های بلژیکی در این پارتی غیر قانونی جمعا حدود 25 مرد حاضر بودند و در میان آن ها چندین دیپلمات اروپایی و یک نماینده مجلس اروپا هم حضور داشتند. مواد مخدر هم از این پارتی کشف و ضبط شد.

چندین نفر از دیپلمات های اروپایی هنگام دستگیری توسط پلیس از مصونیت دیپلماتیک خود استفاده کردند، اما بر اساس وب سایت پولیتیکو اگر یک نماینده مجلس اروپا هنگام ارتکاب جرم دستگیر گردد این مصونیت نامعتبر است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس گزارش های منتشر شده دیپلمات های اروپایی بعد از حمله پلیس سعی کردند از پنجره فرار نمایند و بعضی از آن ها زخمی شدند.

جوزف سایرJózsef Szájer از نمایندگان مجارستانی مجلس اروپا (59 ساله) هم در این پارتی غیر قانونی حضور داشته است. وی یکی از اعضای بنیانگذار حزب حاکم فیدز بوده و بین سال های 1994 و 2002 رئیس فراکسیون حزبش در مجلس مجارستان بوده است.

این نماینده مجلس اروپا امروز سه شنبه شرکت خود در این پارتی غیر قانونی را تایید نموده و از استعفای خود اطلاع داد.

وی در پیامی توئیتری اظهار داشت: این اقدام خطا کاملا شخصی بوده تنها من مسئول آن هستم. من از همه می خواهم که این جریان را به کشور من یا جامعه سیاسی من نسبت ندهند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی پیش از این استعفای خود را به رئیس مجلس اروپا اعلام نموده بود. این نماینده مجلس اروپا نوشت: وی بعد از ارزیابی های طولانی تصمیم به کناره گیری از سمت خود گرفت و این مسئله مربوط به مناقشات بین بروکسل و بوداپست بر سر مسئله یاری های کرونایی نبوده و وی همچنان در این راستا از خانواده سیاسی خود دفاع می نماید.

جوزف سایر درباره نقض محدودیت های کرونایی در این پارتی عمیقا ابراز تاسف نموده و آن را اقدامی غیر مسئولانه نامید.

وی اظهار داشت که جریمه نقدی نقض قواعد کرونایی را پرداخت خواهد نمود. بر اساس اطلاعات دادستانی فدرال دولتی برای شرکت نمایندگان در این پارتی جریمه تا 250 یورویی و برای برگزار نمایندگان جریمه تا 750 یورویی در نظر گرفته می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1285

به "رسوایی تازه برای بروکسل، انحلال یک مهمانی شبانه غیرقانونی با حضور دیپلمات های اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسوایی تازه برای بروکسل، انحلال یک مهمانی شبانه غیرقانونی با حضور دیپلمات های اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید