زخمی شدن یک کودک سه ماهه بر اثر تیراندازی در آمریکا

به گزارش بازیکده، خبرگزاری خبرنگاران- در پی تیراندازی مرگبار در ایالت ویرجینیای آمریکا، چهار نفر از جمله یک کودک سه ماهه زخمی شده و یک زن جانش را از دست داد.

زخمی شدن یک کودک سه ماهه بر اثر تیراندازی در آمریکا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، نشریه نیوز ویک نوشت، تیراندازی سه شنبه شب (به وقت محلی) در شهر ریچموند ایالت ویرجینیای آمریکا یک کشته و چند زخمی برجای گذاشت.

بر اساس این گزارش، در این تیراندازی مرگبار دو زن، دو نوجوان و یک کودک مورد هدف قرار گرفتند که یکی از این دو زن در بیمارستان جان خود را از دست داد.

جرالد اسمیت رئیس پلیس ریچموند در این خصوص گفت: یکی از سخت ترین چیز هایی که باید بگویم این است که در این تیراندازی یک کودک سه ماهه مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. حال این کودک سه ماهه اکنون وخیم است.

نیوز ویک نوشت، در حال حاضر، مأموران به دنبال معین هویت و دستگیری فرد خاطی بوده و پیش قدم شدن افرادی که در این مورد اطلاعاتی دارند را خواهان شده اند.

این تیراندازی درحالی انجام شده است که روز یکشنبه نیز مقامات ایالت فلوریدا از مرگ یک کودک سه ساله و مجروح شدن یک زن در جریان تیراندازی در این ایالت خبر دادند.

مقایسه آمار های خشونت با سلاح میان آمریکا و کشور های دیگر جهان، ایالات متحده را کشوری کاملاً استثنایی نشان می دهد، در این کشور نرخ وقوع تیراندازی های خشونت بار از هر کشور دیگر در جهان بیشتر است؛ با آنکه آمریکا حدود پنج درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند نزدیک به 31 درصد از کسانی که مرتکب کشتار های جمعی با سلاح می شوند را در خود جای داده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1559

به "زخمی شدن یک کودک سه ماهه بر اثر تیراندازی در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زخمی شدن یک کودک سه ماهه بر اثر تیراندازی در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید